اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا: امکانات به‌روز و تجهیزات الکترونیکی برای کنترل مرزهای کشور به‌کار گرفته می‌شود
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: برای کنترل مرزهای کشور فقط به حضور فیزیکی اکتفا نمی‌شود بلکه تجهیزات فنی قابل توجهی به کمک رصد و کنترل مرزها آمده و امکانات ما برای حراست از مرزها به‌روز و الکترونیکی است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ رضا آذریان ظهر امروز در دیدار نوروزی و بازدید آمادگی رزمی از تیپ 230 گرگان اظهار داشت:قدرت بازدارندگی، اساس تامین امنیت پایدار هر کشوری است که الحمدلله یگان‌های منطقه شمالشرق و 230 در اوج آمادگی صددرصدی برای انجام هرگونه ماموریت در هر زمان و نقطه مورد نیاز قرار دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نیروی زمینی  ارتش  خاطرنشان کرد:قدرت بازدارندگی‌ای که امروز یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی به آن دست پیدا کرده‌اند نتیجه تلاش شبانه روزی نیروهای انقلابی و پا در کاب ارتش است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی گوش به فرمان فرمانده کل قوا است، اظهار داشت:نیروهای ارتش همواره با تفکر و عمل انقلابی موثر، اطمینان بخش و تحول آفرین در منطقه فعالیت می‌کنند و سبب امید برای دوستان و خاری در چشم دشمنان هستند.

امیر آذریان گفت:امروز ارتش شعار ما می‌توانیم را تحقق بخشیده و در تمام عرصه‌های دفاعی و امنیتی با تلاش فراوان از وابستگی نجات یافته است.

وی با اشاره به اینکه ارتش برای هر زمان و شرایطی آماده است، بیان داشت:ارتش سال گذشته"ما می‌توانیم"را در 4 رزمایشی که ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح بود در مدت زمان کوتاه و به نحو مطلوبی نشان داد.

وی افزود:در حال حاضر برای کنترل مرزهای کشور فقط به حضور فیزیکی اکتفا نمی‌شود بلکه تجهیزات فنی قابل توجهی به کمک رصد و کنترل مرزها آمده است.امکانات ارتش برای حراست از مرزها به‌روز و الکترونیکی است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش تأکید کرد:امروز ارتش کارآمد، متدین، اهل تحقیق و پژوهش و اهل تعامل با مردم است و در هرجا که نیاز باشد کنار مردم حضور خواهد داشت.

وی همچنین بیان داشت:امنیت پایداری که در مرزهای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد تأثیر زیادی در امنیت همسایگان ما خواهد داشت.


http://www.caspiankhabar.com/91690



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96