اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان ابلاغ شد
مراسم ابلاغ بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بودجه شهرداری گرگان عصر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در صحن شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا،

 میرمحمد غراوی _ معاون عمرانی استاندار گلستان در این مراسم گفت:افزایش چهار برابری بودجه  شهرداری   گرگان  نسبت به سال ۹۷ نشان می‌دهد که مجموعه مدیریت شهری همکاری خوبی در تحقق بودجه و خدمت به مردم شهر دارند.

وی، بودجه یک هزار میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری را رقمی سنگین برشمرد و تحقق آن را منوط به همکاری مضاعف بخش‌های مختلف  شورای شهر ، شهرداری، فرمانداری و...دانست.

غراوی از اعضای شورای شهر و شهرداری خواست تا با توجه به در پیش بودن انتخابات و احتمال تغییر اعضای شورای شهر و مدیریت شهری، تلاش کنند تا شهریورماه نیمی از بودجه در نظر گرفته شهرداری را محقق کنند.

 عبدالرضا دادبود _ شهردار گرگان نیز گفت:در حوزه مدیریت شهری به پروژه های کوتاه مدت بسنده نکردیم و معمولا افق بلند مدت برای شهر گرگان در نظر گرفته شده است.

وی پروژه های شهر بازی، بازارچه هفت شهر و مجتمع ملل را از پروژه های بزرگ در گرگان برشمرد و گفت:به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوزه سرمایه گذاری اتفاقات خوبی در گرگان رقم خورده است.

سیدمحمد مرتضوی_ رئیس شورای شهر گرگان هم در این جلسه گفت:سال گذشته ۳۰ درصد مازاد بر منابع دیده شده در بودجه تامین مالی شد و همین مسئله موجب گشت نگرانی‌هایی که از بابت تامین بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در سال ۱۴۰۰ وجود داشت، از بین برود.

وی با اشاره به رشد حدود ۶۶ درصدی بودجه امسال شهرداری گرگان، گفت:توجه به سرمایه‌گذاری موجب این اتفاقات خوب طی چند سال اخیر در شهرداری شده است.

رئیس شورای شهر گرگان بیان کرد:اگر همکاری‌ها در واگذاری مجموعه ۴ هکتاری جهاد کشاورزی در مرکز شهر انجام گیرد، در همین دوره مدیریت شهری می‌توانیم آنجا را به پارک تبدیل کنیم تا سرانه پارکی در شهر افزایش یابد.

مرتضوی خاطرنشان کرد:به‌زودی در ۵ تا ۶ نقطه شهر تملک اراضی و بازگشایی معابر را خواهیم داشت.


http://www.caspiankhabar.com/91702



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96