اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جانشین سپاه گلستان: اجرای طرح شهید سلیمانی با قدرت ادامه دارد
جانشین سپاه گلستان گفت: طرح شهید سلیمانی تا زمانی که دانشگاه علوم پزشکی وضعیت را عادی اعلام نکند و خطر این ویروس منحوس رفع نشود با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی عصر امروز در جلسه مرحله دوم طرح  شهید سلیمانی  که با حضور ویدئوکنفرانسی فرماندهان  سپاه  شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت:اجرای طرح شهید سلیمانی در مهار و کنترل  کرونا  بسیار اثرگذار بوده و توانسته به کاهش بستری‌ها و موارد مرگ و میر ختم شود.

وی افزود:در اجرای طرح شهید سلیمانی، مجاهدت‌های خوبی صورت گرفته که شایسته تقدیر بوده و این مجاهدت‌ها در سایه همکاری مناسبت سپاه با شبکه  بهداشت  رقم خورده است.

جانشین سپاه نینوای استان بیان داشت:مهم‌ترین ویژگی در طرح شهید سلیمانی، غربالگری سالمندان است و تمرکز کلیه عوامل اجرایی این طرح می‌بایست بر روی این قشر آسیب پذیر باشد؛ همچنین از سالمندانی که اسامی آنها به هر دلیل در سامانه ثبت نشده است نباید غافل شد.

وی خاطرنشان کرد:طرح شهید سلیمانی تا زمانی که دانشگاه علوم پزشکی وضعیت را عادی اعلام نکرده و خطر این ویروس منحوس رفع نشود با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

سرهنگ حسینی گفت:علاوه بر غربالگری افراد برای شناسایی و بیماریابی فعال، کمک‌های مومنانه امسال هم ادامه خواهد داشت تا کسانی که معیشت آنان به علت شیوع کرونا دچار مشکل شده، کمی از گرفتاری‌های آنان کاسته شود.

به گفته وی از سال گذشته تا کنون بیش از 300 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد که بخشی از آن در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی بوده است.


http://www.caspiankhabar.com/91703



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96