اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



هشدار رئیس کل دادگستری گلستان به سنگ‌اندازان در مسیر تولید/مدیران کم‌کار منتظر تشکیل پرونده قضایی باشند
رئیس کل دادگستری گلستان به کسانی که در مسیر تولید سنگ‌اندازی می‌کنند، هشدار داد و گفت: مدیران کم کار و کاهل منتظر تشکیل پرونده قضایی باشند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  هادی هاشمیان  پیش از ظهر امروز در نشست با روسای  دادگستری ‌ها و دادستان‌های استان بر عزم دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال تأکید کرد اظهار داشت:در چند سال اخیر حمایت از تولید جزو اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی بوده و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی گفت:روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها علاوه بر این که خودشان امسال فعال‌تر برای تحقق اقتصاد مقاومتی ورود کنند سایر دستگاه‌ها را نیز در عرصه فعال کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود:امسال دادستان‌ها جدی‌تر به موضوع ترک فعل مدیران و سنگ‌اندازان مسیر تولید ورود می‌کنند و مدیران کم کار و کاهل منتظر تشکیل پرونده باشند.

وی با تأکید بر اینکه در مبارزه با فساد شناسایی ریل‌های شکل گیری فساد و رفع آن در اولویت دستگاه قضایی است، گفت:شناسایی و برخورد با فساد در دستگاه قضایی استان و دستگاه های زیرمجموعه و دستگاه‌های نظارتی که بانی برخورد با فساد هستند با شدت و سختگیری بیشتری دنبال می‌شود.

هاشمیان اولویت‌های امسال دستگاه قضایی استان را در کنار رفع موانع تولید، مبارزه با فساد و کاهش جمعیت کیفری اعلام کرد و بیان داشت: قضات استان علاوه بر پرونده‌های ورودی سال 99 ، حدود 5 هزار پرونده مانده از سال‌های گذشته را نیز پارسال رسیدگی و مختومه کردند.

وی ادامه داد:قضات گلستان سال گذشته 6 هزار رای جایگزین حبس صادر کردند که در نتیجه آن از افزایش ورودی زندان‌های استان جلوگیری شد.

به گفته رئیس کل دادگستری استان طرح پایش و غربالگری زندانیان استان در سال جدید هم ادامه دارد و سال گذشته نیز بیش از 320 زندانی پارسال در طرح پایش آزاد شدند.


http://www.caspiankhabar.com/91709



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96