اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد

کشف ۶۶۰ کیلو تریاک از یک پژو در گلستان/ متهم دستگیر شد
فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۶۶۰ کیلوگرم تریاک از یک پژو در استان خبرداد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سردار محمد  سعید فاضل دادگر  بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:ماموران پلیس مبارزه با  مواد مخدر  استان پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از سوداگران مرگ شدند.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود:با بررسی های تخصصی مشخص شد متهم قصد جابجایی مواد افیونی با یک دستگاه سواری پژو از شرق کشور به گلستان را دارد که بلافاصله تیمی ویژه از ماموران به محورهای ورودی استان اعزام شدند.

وی گفت:با هوشیاری ماموران، خودرو مورد نظر به محض ورود به گلستان شناسایی و در فرصتی مناسب طی عملیاتی ضربتی متوقف و در بازرسی از این خودرو، ۶۶۰ کیلو  تریاک  کشف و یک متهم هم دستگیر شد.

فاضل دادگر خاطرنشان کرد:مقابله قاطعانه با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس گلستان قرار دارد به طوری که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف که میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹۶ درصد رشد را نشان می دهد.

وی گفت:همچنین در این بازه زمانی ۱۵ نفر از عناصر  قاچاق  مواد مخدر در استان گلستان شناسایی و دستگیر که نسبت به مدت مشابه ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

سردار دادگر افزود:در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و طرح برخورد با خرده فروشان در محلات و تفرجگاه ها در ایام نوروز هم تعداد ۸۷ نفر از خرده فروشان دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

فرمانده انتظامی گلستان تصریح کرد:ضمناً در اجرای طرح جمع آوری معتادان پرخطر در معابر و پارک ها از ابتدای سال جاری تعداد ۶۶۰ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند


http://www.caspiankhabar.com/91713



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96