اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



وضعیت شیوع کرونا در نیمی از شهرهای گلستان قرمز شد
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در نتیجه کم‌توجهی شهروندان به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برگزاری دورهمی و در نتیجه افزایش تعداد بیماران کرونایی، وضعیت شیوع این ویروس در نیمی از شهرهای استان قرمز شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان  عبدالرضا فاضل  اظهار داشت:در حال حاضر وضعیت شیوع  کرونا  در گرگان، گنبدکاووس، کردکوی، بندرگز، مینودشت، آزادشهر و گالیکش قرمز در علی‌آباد کتول، کلاله بندرترکمن، آق‌قلا و رامیان نارنجی و در گمیشان و مراوه‌تپه زرد است.

به گفته وی تا روز گذشته ۶ شهر گلستان در وضعیت قرمز، چهار شهرستان در وضعیت نارنجی و چهار شهرستان هم در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار داشتند.

وی بیان کرد:براساس آخرین آمار در حال حاضر ۵۵۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان بستری هستند که از این تعداد حال ۲۸ نفر وخیم است.

وی افزود:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۶ هزار و ۸۸۲ بیمار کرونایی بستری در گلستان بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان به اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در استان اشاره کرد و گفت:تاکنون ۹ هزار و ۹۱۲ نفر در استان  واکسن  کرونا دریافت کردند که حدود ۷۵ درصد آنان کادر درمان و بقیه سالمندان، زنان باردار پرخطر و بیماران خاص بودند.


http://www.caspiankhabar.com/91734



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96