اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دو گام مانده تا قهرمانی؛ حمله بسکتبال شهرداری گرگان به جام
پیروزی شب گذشته شهرداری گرگان در اولین بازی فینال لیگ برتر، رویای همیشه ناتمام هواداران این تیم قدیمی را برای ایستادن بر قله قهرمانی بسکتبال کشور به واقعیت نزدیک کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا،  بسکتبال   گرگان  سال ها است در سطح اول این رشته در کشور مسابقه می دهد اما به جز ۲ فصل قبل که بر سکوی دومی ایستاد و فصل قبل که با صدرنشینی گرگانی ها ناتمام ماند، در هیچ دوره دیگری تا این اندازه به جام قهرمانی نزدیک نشده بود.

استفاده از تجربه نایب قهرمانی، تثبیت کادر فنی با تجربه، دوری از حاشیه ها، استفاده از بازیکنان با کیفیت فصل قبل و به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید از جمله یک خارجی ملی پوش، از جمله مهم ترین دلایل روند رو به رشد تیم بسکتبال  شهرداری  گرگان در فصل جاری  لیگ برتر  است که آن ها را به فینال لیگ برتر رساند.

فصل متفاوت لیگ برتر بسکتبال که به دلیل شیوع کرونا به صورت متمرکز در تهران برگزار شد، برای گرگانی ها مانند فصل قبل شروع شد و پیروزی های پیاپی شاگردان مهران شاهین طبع، امید دوستداران این تیم را برای تکمیل کار نیمه تمام پارسال زنده کرد.

تنها تفاوت چشمگیر بازی شهرداری گرگان در فصل جاری، نبود تماشاگر در بازی های این تیم بود که این غیبت محسوس و ناگزیر به واسطه شیوع کرونا، تاثیری در عملکرد تیم نداشته و جای خالی آن ها احساس نشد.

اگر چه حمایت هواداری از شهرداری گرگان در فضای مجازی شدیدتر از همیشه در جریان بوده و حامیان این تیم از هر روزنه ای برای اعلام حمایت از تیم مورد علاقه خود دریغ نمی کنند اما شنیدن فریاد تماشاگران از روی سکوهای سالن امام خمینی(ره)گرگان با هیچ عکس و پیام و استیکری در فضای مجازی قابل مقایسه نیست.

شهرداری گرگان در فصل قبل لیگ برتر بسکتبال با صدرنشینی، در یک‌قدمی بوسه زدن بر جام قهرمانی قرار داشت اما تعطیلی مسابقات به دلیل اوج گرفتن کرونا و اعلام نکردن نام تیم قهرمان، این رویا را حداقل برای یک‌سال به تاخیر انداخت.

نایب قهرمانی سال ۹۸ و کسب عنوان صدرنشین مسابقات لیگ برتر در سال ۹۹ هر چند افتخارات کوچکی نیست اما چشم انداز مدیریت شهری گرگان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است و آن ها برای رسیدن به این هدف رقمی حدود ۷۰ میلیارد ریال از بودجه شهرداری را برای این آرزوی دیرینه اختصاص دادند.

ترمیم ساختار تیم با جذب بازیکنان مطرحی مانند آلاده آمینو و مایک رستم‌پور و تمدید قرارداد با سرمربی تیم ملی، حاکی از عزم جدی گرگانی ها برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال داشت؛ موضوعی که تا پایان اولین بازی فینال رنگ واقعیت به خود گرفته و گرگانی با ۲ پیروزی دیگر مقابل مهرام بر بام بسکتبال ایران می ایستند.

مهران شاهین طبع سرمربی تیم گرگان پس از برد در دیدار نخست از فینال پنجگانه مقابل مهرام تهران گفت که هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و مسیری طولانی و سختی برای قهرمانی پیش‌رو داریم.

اتفاق خاص مورد نظر شاهین طبع، قطعی شدن قهرمانی و بالا بردن جامی است که یک شهر و استان سال ها است انتظار دیدن آن را می کشند.

فینال دوم تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام تهران ۳۱ فروردین، بازی سوم ۲ اردیبهشت، بازی چهارم چهار اردیبهشت و فینال آخر ۶ اردیبشهت برگزار خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/91753



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96