اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا:

ارتش برای دفاع از کشور در اوج آمادگی قرار دارد
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: ارتش مانند سایر نیروهای مسلح با رسیدن به آخرین دستاوردها، تکنیک و تاکتیک‌های رزمی و نظامی، برای دفاع از کشور در اوج آمادگی قرار دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، امیرسرتیپ"رضا آذریان"روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه ارشد  نظامی   ارتش  در  گلستان  و مازندران اظهار داشت:نظام جمهوری اسلامی قدرتمندتر از گذشته در برابر دشمن ایستاده و برای مقابله با تهدیدات احتمالی در آمادگی کامل به سر می برد.

وی بیان کرد:ارتش برای به قدرت کشیدن توان و آمادگی نیروهای خود و حفظ این آمادگی به منظور دفاع از کشور در حال برگزاری رزمایش‌در سطوح مختلف با آخرین دستاوردها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های رزمی است.

هادی حق شناس استاندار گلستان هم در این مراسم آرامش و  امنیت  جمهوری اسلامی را مرهون زحمات، خدمات و آمادگی نیروهای مسلح کشور دانست و گفت:در حفط مرزها و برقراری اقتدار و امنیت پایدار ایران، نقش ارتش جمهوری اسلامی قابل تقدیر است.

در پایان این مراسم و با حکم فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی(نزاجا)سرهنگ سهراب اصغرزاده به عنوان ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی(آجا)در گلستان و مازندران و فرمانده تیپ ۲۳۰ ارتش در گلستان معرفی و از خدمات سرتیپ دوم محمدعلی سعیدعسکری تقدیر شد.


http://www.caspiankhabar.com/91786



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96