اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  عبدالرضا دادبود  ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز تزریق  واکسن   کرونا  به  پاکبان ان، اظهار داشت:مرحله دوم عملیات واکسیناسیون پاکبانان شهرداری و کارکنان آرامستان، در مدت 2 روز انجام می‌شود.

وی ادامه داد:بر این اساس، 112 پاکبان و 7 پرسنل آرامستان دوز دوم واکسن علیه کروناویروس را دریافت می‌کنند.

دادبود بیان کرد:در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا براساس اولویت بندی وزارت بهداشت جمعی از پاکبانان شهرداری  گرگان  واکسن کرونا دریافت کرده اند.

شهردار گرگان تصریح کرد:با توجه به ماهیت شغلی پاکبانان و مواجهه آنان با زباله‌ها و پسماندهای عفونی، برای پیشگیری از ابتلای این قشر زحمتکش به بیماری کووید19، تزریق واکسن علیه کروناویروس برای گروه پرخطر در دستور کار شهرداری گرگان قرار دارد که در مرحله نخست(14 فروردین)، 119 پاکبان شهرداری منطقه یک گرگان که بر اساس سن و بیماری زمینه‌ای اولویت بندی شدند، واکسینه شده‌اند.

دادبود خاطرنشان کرد:پاکبانانی که سن بیشتری نسبت به همکاران خود دارند در اولویت مرحله نخست تزریق واکسن ضد کرونا قرار داشته‌اند.

وی افزود:پاکبانانی که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند باید تا پایان واکسینه شدن همه افراد جامعه علیه این بیماری همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

شهردار گرگان اظهار داشت:در روزها و هفته های آینده و با اختصاص واکسن کرونا، دیگر پاکبانان شهرداری گرگان و همچنین رانندگان حمل و نقل عمومی نیز واکسینه می‌شوند.


http://www.caspiankhabar.com/91799



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96