اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده ولی‌فقیه در گلستان:

حرکت جهانی در روز قدس مسلماً به نتیجه خواهد رسید
نماینده ولی‌فقیه در گلستان با بیان اینکه دفاع از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه اسلامی است، گفت: حرکت جهانی و عمومی در روز قدس مسلماً به نتیجه خواهد رسید و آن روز به یاری خداوند نزدیک خواهد بود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در گفت‌وگو با خبرنگاران به مناسبت  روز قدس ، اظهار کرد:یکی از کارهای بسیار مهم امام خمینی(ره)معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان عالم در مقابل مستکبران است و تنها راه نجات فلسطین هم همین روز جهانی قدس است چرا که وقتی فریاد همه امت‌های مسلمان علیه استکبار جهانی بلند شود، این تنها امیدواری و روزنه برای نجات مردم مظلوم فلسطین است.

وی بیان کرد:بر همه امت اسلامی فرض و واجب است که در این روز به هر شکل ممکن تنفر خودشان را علیه رژیم غاصب صهیونیستی و همه آنهایی را که این رژیم فاسد را درست کردند بلند کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان با اشاره به اینکه تجربه به ما نشان داد که قطعاً فریاد و خواسته عمومی تأثیرگذار است، افزود:نمونه بارز این موضوع را در دوران انقلاب در ایران مشاهده کردیم؛ مردم ما اسلحه نداشتند اما وقتی فریاد آنها فراگیر شد، ایادی رژیم گذشته خودبه‌خود پا به فرار گذاشتند و صحنه را خالی کردند.

نورمفیدی گفت:امام راحل به‌درستی دوراندیشی کردند که از این راه مردم مظلوم فلسطین نجات پیدا کنند.

امام‌جمعه  گرگان  تصریح کرد:پیامبر بزرگوار اسلام فرمودند که هرکس بشنود صدای انسانی را که استغاثه می‌کند که ای مسلمانان به فریاد من برسید و او را کمک نکند، مسلمان نیست.به مصداق دستور رسول خدا(ص)، دفاع از مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه شرعی و اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد:امسال نیز همانند سال گذشته جامعه بشریت و کشور ما و دیگر کشورهای اسلامی گرفتار ویروس منحوس کرونا هستند اما باید به هر شکلی که امکان دارد ابراز تنفر خودشان را از اسرائیل و ایادی آنها به نمایش بگذارند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت:همان‌طور که در شعار روز جهانی قدس امسال هم آمده است که«آزادی قدس نزدیک است»، مسلماً این حرکت جهانی و عمومی به نتیجه خواهد رسید و آن روز به یاری خداوند متعال نزدیک خواهد بود.همه مؤمنین و روزه‌داران در این امر بسیار مهم جهان اسلام به هر نحو ممکن شرکت کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91817



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96