اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رسیدگی به پرونده تخلفات برخی مدیران در استان گلستان/ مدیران " کارنکن" تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه گاهی اوقات برخی ترک فعل‌ها، خسارت بیشتری برای جامعه دارد، بر برخورد و پیگرد قضایی مدیران " کارنکن" تأکید کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  هادی هاشمیان  پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان جدید این شهرستان با بیان اینکه در دوره تحول، برخورد با فساد در هر جایگاه و مقامی یک اولویت است، اظهار داشت:دادستان‌ها در شهرستان‌های مختلف مکلف هستند تا پرونده‌های مربوط به فساد اداری و  اقتصادی  را به صورت ویژه رسیدگی کنند.

وی گفت:با توجه به شعار امسال، رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان یک اولویت است و دستگاه قضایی استان نیز در دو سه سال اخیر ورود خوبی به این موضوع داشته و توانسته مشکلات برخی واحدهای تولیدی بزرگ در استان را که سال‌ها راکد و تعطیل بودند، برطرف کند.

رئیس کل  دادگستری  استان خاطرنشان کرد:سال لیست واحدهای تولیدی راکد و تعطیل به ویژه واحدهایی که توسط بانک‌ها در سالیان گذشته تملک شده بود، تهیه و امسال تمرکز دادستان‌ها در همه حوزه‌های قضایی بر فعال کردن این واحدها است.

وی بر نظارت دقیق و جامع مدیران بر زیر مجموعه خود تأکید کرد و افزود:علاوه براین پیگیری انجام تکالیف قانونی مدیران شهرستان جزو تکالیفی است که دادستان‌ها باید با به آن توجه ویژه داشته باشند.

هاشمیان با بیان این که بخشی از مشکلات به علت عدم نظارت و عمل نکردن به وظایف و تکالیف قانونی آنان است، افزود:دادستان‌ها باید مدیران کارنکن را به برای ترک فعل تحت پیگرد قرار دهند.

وی ادامه داد:دادگستری استان گلستان تا کنون چندین مورد را پیگیری کرده و پرونده تشکیل داده که تعدادی را رسانه‌ای کردیم و هم اکنون تعدادی هم در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگی است که پس از انجام تحقیقات و رسیدن به مرحله دادگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد و هم اکنون نیز چند پرونده در محاکم استان برای مدیران کارنکن تشکیل شده که برای تعدادی از آنها رای صادر شده و مابقی در حال رسیدگی است.

در پایان این مراسم حسینعلی ایزد که با حکم رئیس قوه قضاییه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب علی آبادکتول منصوب شده، معارفه و از زحمات 6 ساله سیدباقر طباطبایی قدردانی شد.


http://www.caspiankhabar.com/91821



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96