اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی گلستان خبرداد

تشدید محدودیت های ترافیکی در تعطیلات عید فطر/از سفر پرهیز کنید
فرمانده انتظامی گلستان از تشدید محدودیت های تردد در ورودی های استان خبرداد و گفت: شهروندان از سفر در تعطیلات عید فطر پرهیز کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، در جلسه ستاد  کرونا ی استان که روز شنبه با حضور استاندار برگزار شد، مقرر شد که سفر«از»و«به»گلستان در تعطیلات عید فطر ممنوع باشد.

در همین راستا فرمانده انتظامی استان گلستان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و برای حفظ سلامتی مردم، برای این ایام محدودیت هایی در نظر گرفته شده است که از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه محدودیت های تردد اعمال خواهد شد.

سردار محمد سعید فاضل دادگر  با اشاره به حضور پلیس در چهار محور ورودی استان برای اعمال محدودیت تردد خودروها، افزود:نیروی انتظامی برابر قانون با ناقضان مصوبات ستاد مقابله با کرونا برخورد می کند.

وی در خصوص نحوه اعمال قانون در این ایام تصریح کرد:ورود و خروج از مناطق قرمز یک میلیون تومان و مناطق نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان جریمه به دنبال خواهد داشت ضمن اینکه محدودیت تردد بین ساعات ۲۲ الی سه بامداد در تمامی مناطق شهری ادامه دارد.

فاضل دادگر با اشاره به فعال بودن دوربین های نظارتی پلیس در مبادی ورودی و خروجی شهرها به منظور اعمال قانون متخلفان، خاطرنشان کرد:تردد خودروهای شخصی در نقاط دارای دوربین بصورت هوشمند و در نقاط فاقد دوربین، توسط ماموران پلیس کنترل خواهد شد.

وی تاکید کرد:در این ایام ناوگان های حمل و نقل عمومی، خودروهای امدادی و خدمات رسان و خودروهای تامین کننده ارزاق مورد نیاز شهروندان می توانند در محورها تردد کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91823



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96