اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام‌جمعه موقت گرگان:

سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات صهیونیست‌ها قابل‌ تحمل نیست
امام‌جمعه موقت گرگان با اشاره به جنایت‌ اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، گفت: سکوت حکام کشورهای اسلامی در برابر این جنایت‌ها قابل‌ تحمل نیست.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام قاسم لیوانی پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز عید فطر گرگان اظهار کرد:حوادثی که امروز در  فلسطین  اشغالی، قدس و غزه اتفاق می‌افتد، دل هر مسلمان علاقه‌مند به اسلام و مسلمین را به درد می‌آورد.

وی افزود:صهیونیسم‌های جنایتکار بمب‌ها و موشک‌های فراوانی بر سر مردم مظلوم و ستم دیده غزه فرو می‌ریزند و متأسفانه آن‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند، بی‌خیال نشسته‌اند.البته ما از آنها زیاد توقع نداریم اما سکوت مرگبار حکام کشورهای اسلامی که این جنایت‌ها را مشاهده می‌کنند، قابل‌تحمل نیست.

امام‌جمعه موقت گرگان بیان کرد:انتظار داریم ملت‌های مسلمان که البته در این مدت در گوشه‌کنار دیده شد که برخی از کشورهای مسلمان به‌عنوان همدردی با مردم مظلوم فلسطین اقدام به تظاهرات و اعتراض کردند، بیشتر از این‌ها به حمایت از مردم ستم دیده فلسطین برخیزند و عملیات شوم رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

لیوانی در ادامه به انفجار اخیر در افغانستان و شهید و مجروح شدن تعداد زیادی از دختران دانش‌آموز، گفت:با مردم غم‌دیده افغانستان خصوصاً خانواده‌های داغدار این دانش‌آموزان شهید و مجروح ابراز همدردی می‌کنیم.

وی بیان کرد:این عمل ننگین عده‌ای از مسلمان نماها را محکوم می‌کنیم و امیدواریم این افراد به خودشان بیایند، عقل و دینشان را بر اعتقاداتشان حاکم کنند و این عقاید غلط را کنار بگذارند و دست از این جنایت‌ها بردارند.

امروز و همزمان با اولین روز ماه شوال، نماز عید سعید فطر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در فضای باز مصلی گرگان اقامه شد.


http://www.caspiankhabar.com/91832



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96