اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جزئیات دستگیری عامل اصلی درگیری قرن آباد؛

دادستان گرگان: پرونده درگیری روستای قرن آباد با سرعت رسیدگی می‌شود
دادستان عموم و انقلاب مرکز استان گلستان با اشاره به حادثه درگیری در روستای "قرن آباد" گرگان، گفت: پرونده با دقت و سرعت رسیدگی خواهد شد و هیچ‌گونه اغماضی در روند آن صورت نخواهد گرفت.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:در مورد جرایم خشن و جرایمی که نظم و امنیت عمومی را برهم می‌زند، دستگاه قضائی قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان برخورد خواهد کرد.قانون برای افرادی که بخواهند نظم و آرامش مردم را بهم بزنند، مجازات سختی را در نظر گرفته تا برای دیگر مجرمان درس عبرتی باشد.

وی با اشاره به حساسیت موضوع درگیری روستای"قرن آباد"و جریحه دار شدن افکار عمومی، اظهار کرد:مراتب بلافاصله در دستور کار بازپرس ویژه قرار گرفت که با تلاش بی وقفه نیروی انتظامی ۴ نفر از عوامل درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

 دادستان عموم و انقلاب مرکز استان گلستان بیان کرد:مجرمان و کسانی که در پی این هستند با اینگونه اعمال برای خودشان اسم و رسمی ایجاد کنند، دنبال این کارها نروند که قطعا دستگاه قضائی و نیروی انتظامی و امنیتی این افراد را هرکجا که باشند دستگیر می‌کنند که موجب ندامت و پشیمانی آنها خواهد شد.

جزئیات دستگیری عامل اصلی درگیری روستای قرن آباد

فرمانده انتظامی استان گلستان نیز امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:بعد از نزاع و درگیری و حمله چند موتورسوار به راننده و سرنشینان یک دستگاه نیسان در روستای"قرن آباد"گرگان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار سعید دادگر افزود:ماموران پلیس امنیت عمومی استان به همراه ماموران انتظامی پاسگاه"تقی‌آباد"پس از رصد تصاویر و انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی عوامل این درگیری خشن شدند.

وی بیان کرد:پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی ضربتی، در همان روز حادثه ۲ نفر از متهمان که در فیلم منتشر شده با چوب و ضربات مشت اقدام به ضرب و شتم سرنشینان نیسان کرده بودند، در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد:پیگیری‌های تخصصی و اقدامات فنی و پیچیده ماموران پس از چند روز به ثمر نشست و عامل اصلی این درگیری که با تبر اقدام به مجروح کردن راننده نیسان کرده بود، بامداد امروز در یک اقدام ضربتی در یکی از محورهای روستایی گرگان در یک خودرو دستگیر شد.

دادگر با اشاره به دستگیری همدست وی، بیان کرد:متهم اصلی این پرونده به جهت فرار از دست قانون از روز وقوع حادثه تاکنون در کومه های جنگلی متعدد و روستاهای اطراف مخفی و متواری شده بود که با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه ۴ متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد:پلیس هرگز اجازه نخواهد داد تا هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه با در دست داشتن تبر، قمه و سلاح سرد آزادانه جولان دهند و از حداکثر اختیارات قانونی خود در برخورد با اینگونه افراد استفاده خواهیم کرد.

غروب جمعه ۲۴ اردیبهشت در روستای قرن آباد گرگان تعدادی از اوباش با حمله به اعضای یک خانواده، یکی از آنان را با تبر به شدت مصدوم و روانه بیمارستان کردند.


http://www.caspiankhabar.com/91841



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96