اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرو قامتان ترکمن صحرا؛ نماینده‌ای شایسته برای والیبال گلستان در لیگ ملت‌ها
امتیازآورترین و ارزشمندترین بازیکن و همچنین پدیده لیگ برتر والیبال کشورمان از استان گلستان، در لیگ ملت‌ها حضور خواهند داشت و والیبال دوستان گلستانی منتظر درخشش صابر کاظمی و آرمان صالحی هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  گنبد کاووس و دشت ترکمن در استان گلستان همواره به عنوان یکی از قطب‌های  والیبال  در کشور مطرح بوده و توانسته بازیکنان زیادی را در عرصه ملی معرفی کند.از میکائیل یلمه گرفته تا فرهاد قائمی، سال‌هاست که این جوانان پرچم ترکمن صحرا و استان گلستان را در والیبال بالا نگه داشته‌اند.

چند روز مانده به آغاز رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، والیبال دوستان گلستانی امیدوارند بازیکنان این استان بتوانند مانند بازی‌های لیگ برتر عملکرد درخشان و خیره کننده‌ای داشته باشند.

در لیست ولادیمیر آلکنو، سرمربی روسی تیم ملی والیبال کشورمان 4 والیبالیست گلستانی حضور داشتند و فرهاد قائمی هم که در سال‌های اخیر پای ثابت اردوهای تیم ملی بود، پنجمین نفر از این لیست بود که پیش از انتشار رسمی اسامی دعوت شده به اردوی تیم ملی در صفحه اینستاگرامش از بازی‌های ملی خداحافظی و جا را برای ورود جوان‌ترها باز کرد.

صابر کاظمی، آرمان صالحی، اسماعیل مسافر و سلیم چپرلی دعوت شدگان به تیم ملی والیبال کشورمان بودند که در نهایت کاظمی و صالحی برای حضور در لیگ ملت‌های والیبال راهی ریمنی ایتالیا شدند.

صابر کاظمی، پاسور تیم والیبال فولاد سیرجان در فصل گذشته بود که سابقه لژیونری و حضور در لیگ ترکیه، بر تجربیات این بازیکن افزوده و او را به عنوان امتیازآورترین و ارزشمندترین بازیکن لیگ و فصل گذشته والیبال کشورمان تبدیل کرد.

کاظمی نقش بسیار مهمی در قهرمانی تیمش داشت و حالا نگاه‌های والیبال دوستان به دست‌های این بازیکن در لیگ ملت‌هاست.

بازیکن 22 ساله و 2 متر و 5 سانتی تیم ملی والیبال کشورمان جدالی تماشایی با بازیکنان مطرح جهان خواهد داشت تا بار دیگر نام آق قلا را در والیبال کشورمان بر سر زبان‌ها بیندازد.

آرمان صالحی دیگر ملی پوش والیبال کشورمان است که پدیده این دوره لیگ لقب گرفت.لیبروی پر تلاش شهرداری گنبدکاووس، با نمایش و عملکردی کم نقص یکی از مهره‌های کلیدی عظیم جزیده، سرمربی سابق این تیم بود.

بازی‌های لیگ ملت‌ها از جمعه 7 خردادماه آغاز و تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات به ترتیب به مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.


http://www.caspiankhabar.com/91855



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96