اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل تعزیرات گلستان خبرداد

محکومیت ۵۳۸ میلیونی قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی در گلستان
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در گلستان علاوه بر ضبط کالا به جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  حسین نجف زاده  ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:بر اساس گزارش پلیس آگاهی مبارزه با  قاچاق  کالا و ارز نیروی انتظامی شهرستان  گرگان  مبنی بر اینکه در بازرسی صورت گرفته از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، اقلام آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف وضبط شده است لذا پرونده مذکور در  تعزیرات حکومتی  در دستور رسیدگی قرار گرفت.

نجف زاده گفت:شعبه ششم بدوی تخصصی این اداره کل، پس از احضار متهم و اخذ نظریه کارشناسی از دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص قابلیت مصرف کالای موصوف و با توجه به اقرار صریح متهم و سایر شواهد و قرائن موجود تخلف نگهداری کالای قاچاق را محرز دانسته و با استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن ضبط کالای مکشوفه، شخص متخلف را به پرداخت ۵۳۸ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی اضافه کرد:رای پرونده موصوف پس از تجدید نظرخواهی متهم در شعبه اول تجدید نظر قاچاق کالا و ارز مرکز استان عیناً تائید شد.

نجف زاده از همه شهروندان درخواست کردند در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی، قاچاق کالا و یا سایر تخلفات صنفی و غیره، موضوع را به صمت و تعزیرات گزارش کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91863



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96