اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



جرایم خشن خط قرمز دستگاه قضایی / دادستان‌ها به مجرمان خشن رحم نکنند
رئیس کل دادگستری گلستان جرایم خشن را خط قرمز دستگاه قضایی دانست و گفت: دادستان‌ها به مجرمان خشن رحم نکنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  هادی هاشمیان  رئیس کل  دادگستری   گلستان  گفت:ورود سریع و قاطع به موضوع جرایم خشن همواره در اولویت دستگاه قضایی استان است و دادستان‌ها ماموریت دارند رسیدگی به این پرونده‌ها را به صورت ویژه در اولویت قرار دهند و به این مجرمان رحم نکنند.

هاشمیان از نیروی انتظامی هم خواست در جرایم مشهود و خشن، سریع و قاطع ورود و عوامل ناامنی و ایجاد تشویش در جامعه را دستگیر کنند.

این مقام ارشد قضایی استان گفت:رسیدگی به پرونده تبر به دستان قرن آباد در دادسرای گرگان به پایان رسیده است و به محض اعلام گزارش پزشکی قانونی، کیفرخواست متهمان صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه فرستاده می‌شود.

هاشمیان ادامه داد:در پرونده دوم تبرکشی هم متهمان شناسایی و دستور‌های لازم به نیروی انتظامی برای دستگیری متهمان صادر شده است.
او گفت:وقوع چند حادثه مشابه در فاصله زمانی کوتاه، نشان می‌دهد نیازمند ورود فوری و هدفمند دستگاه‌های فرهنگی برای آموزش و فرهنگ سازی به افراد هستیم.

هاشمیان گفت:این که افراد بر سر کم اهمیت‌ترین مسائل، خشن‌ترین راه برخورد را انتخاب می‌کننند از کاهش آستانه تحمل و ناتوانی در حل مسائل و گفتگو ست و نیاز به آموزش مهارت‌های رفتاری را یادآور می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/91870



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96