اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

بودجه عمرانی امسال گلستان ۶۰ درصد بیشتر شد
استاندار گلستان با اشاره به اهتمام جدی دولت برای رشد و توسعه این استان گفت که بودجه عمرانی امسال گلستان با رشد ۶۰ درصدی در مقایسه با سال قبل از ۱۲ به ۲۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

 هادی حق شناس  امروز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان اظهار داشت:همراهی نمایندگان مردم گلستان در مجلس و دستگاه های اجرایی موجب رشد اعتبارات استان در قانون  بودجه  امسال و رتبه پانزدهم گلستان در اعتبارات شده است.

استاندار گلستان اظهار امیدواری کرد که با جذب و تخصیص به موقع اعتبارات، طرح های نیمه تمام و زیربنایی استان در کوتاه ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسد.

حق شناس ادامه داد:یکی از طرح های نیمه تمام گلستان، پروژه سد نرماب است که طی ۲ سال گذشته برای تکمیل آن ۶ هزار میلیارد ریال هزینه شد و برای امسال هم هزار و ۵۰۰ ریال به این طرح اختصاص یافت که امیدواریم با این مبلغ طی ماه های آینده مخزن این سد مورد بهره برداری قرار گیرد.

عمرانی  امسال گلستان ۶۰ درصد بیشتر شد">بودجه عمرانی امسال گلستان ۶۰ درصد بیشتر شد

حق شناس یادآور شد:همچنین در بودجه امسال گلستان ایجاد ۷۰۰ تخت بیمارستانی در رامیان، گنبدکاووس و گرگان پیش بینی شده که می تواند زمینه ارتقا بهره مندی مردم از شاخص های سلامت و درمان را فراهم کند.

استاندار گلستان همچنین از اختصاص ۸۰ میلیارد ریال از اعتبارات امسال استان برای لایروبی گرگان‌رود خبر داد و گفت که اجرای این طرح می تواند نقش زیادی در کاهش اثرات سیل احتمالی داشته باشد.


http://www.caspiankhabar.com/91874



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96