اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مسئولان گلستان مشکلات کشاورزان سد وشمگیر را بررسی کردند
جلسه بررسی مشکلات اراضی سد وشمگیر ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ خردادماه با حضور استاندار، نمایندگان مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس و دیگر مدیران مرتبط استان در محل استانداری گلستان برگزار شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا،  استاندار  گلستان در این جلسه با بیان اینکه استان در حال تجربه سالی کم باران و خشک است، گفت:تلاش لازم جهت رفع مشکلات بهره‌برداران اراضی اطراف  سد وشمگیر  را خواهیم داشت و در این مسیر همراهی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می‌تواند روند کاهش مشکلات را فراهم آورد.

هادی حق‌شناس بیان کرد:باید مدارک خسارت دیدگان از خشکسالی در منطقه سد وشمگیر با همکاری آب منطقه‌ای و جهاد  کشاورزی  جمع‌آوری شود تا در صورت اختصاص اعتبار بتوانیم روند حمایت از آنان را تسریع کنیم.

وی افزود:با توجه به اینکه در سال گذشته در همین زمان ذخایر آب ۱۴ سد استان ۱۹۴ میلیون مترمکعب بوده و امروز این رقم به ۷۰ میلیون مترمکعب کاهش یافته، متأسفانه در سال آبی جاری تنش آبی را خواهیم داشت و نیاز است که از کشاورزان و ذی‌نفعان حمایت لازم را صورت دهیم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد:ایجاد استخرهای پرورش ماهی و تعمیر سریع پمپ‌های سد وشمگیر می‌تواند به روند حل مشکلات مردم در این حوزه کمک کند و تلاش داریم هرچه سریع‌تر اقدامات علاج بخشی انجام شود.

در این جلسه نمایندگان اهالی سد وشمگیر شهرستان آق‌قلا به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و مسائل مربوطه بررسی و در این خصوص تصمیم‌گیری شد.


http://www.caspiankhabar.com/91876



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96