اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر گروه پیشگیری از بیمارهای بهداشت گلستان:

۷۵ هزار دوز واکسن در گلستان تزریق شده است
مدیرگروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان گفت: تاکنون ۶۳ هزار و ۱۳۸ گلستانی، واکسن نوبت اول و ۱۱ هزار و ۹۶۹ نفر هم نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، علی باقری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:تاکنون ۶۳ هزار و ۱۳۸ نفر در گلستان  واکسن  نوبت اول  کرونا  را دریافت کرده اند.

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر مرکز  بهداشت  گلستان افزود:همچنین به ۱۱ هزار و ۹۶۹ نفر هم در استان، نوبت دوم واکسن کرونا تزریق شده است.

طبق گفته وی واکسیناسیون افراد بالاتر از ۷۰ سال در استان انجام است و با اعلام وزارت بهداشت تزریق واکسن به افراد ۶۵ الی ۶۹ ساله آغاز خواهد شد.

باقری گفت:افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن هستند بعد از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت می توانند به مراکز واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان هم گفت:هم اکنون ۲۵۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی طح استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته چهار نفر بیشتر شده است.

عبدالرضا فاضل با اشاره به ورود سویه های مختلف کرونا در کشور از مردم خواست پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و در تجمعات حضور نیابند.

گفتنی است هم اکنون شهرستان های گرگان و علی آبادکتول در وضعیت نارنجی قرار داشته و سایر شهرها در وضعیت زرد هستند.


http://www.caspiankhabar.com/91888



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96