اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رییس ستاد انتخاباتی گلستان: دولت رییسی با همه دنیا ارتباط خواهد داشت
رییس ستاد حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در استان گلستان گفت که دولت ایشان با همه دنیا بجز رژیم اشغالگر قدس ارتباط خواهد داشت.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری شامگاه جمعه در جمع تعدادی از دختران رای اولی گلستان به مناسبت روز دختر اظهار داشت:برخی افراد با اظهارات دروغین و تهمت سعی در مخدوش کردن چهره آقای رییسی دارند ؛ مثلا عنوان می شود ایشان دور کشور دیوار خواهد کشید و با جهان خارج ارتباط نخواهد داشت در حالی‌که آقای رییسی اعتقاد به تعامل و ارتباط با همه کشورها بجز رژیم صهیونیستی دارد.

وی ابراز داشت:البته نگاه ایشان به توان داخلی و اعتماد به متخصصان ایرانی است اما این به معنای جهان ستیزی نیست و باید با همه جهانیان ارتباط داشته باشیم.

وی با بیان اینکه آقای ریسی در دوره تصدی ریاست قوه قضاییه بیش از ۲ هزار واحد تولیدی را احیا کرد، اظهار داشت:برخی انتقاد می کنند که ایشان در امور اجرایی دخالت کرده است در حالی‌که این اقدام به مسوولان دولتی کمک کرد و باید قدردان چنین روحیه ای بود که یک مسوول خود را در قبال کار غیر موظف هم متعهد می داند.

رییس ستاد  انتخابات ی حجت الاسلام رییسی در گلستان گفت:تشکیل دولت باکرامت اولین اقدام ایشان در صورت پیروزی در انتخابات خواهد بود ضمن اینکه با هدفمند شدن واردات به جهش تولید داخل کمک خواهد شد.

 این مراسم از سوی ستاد بانوان حجت الاسلام رییسی در گلستان در کانون طه گرگان برگزار شد.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/91907



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96