اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

زمان رأی گیری تا ساعت ۲ بامداد هم قابل تمدید است
استاندار گلستان گفت: انتخابات از ساعت هفت صبح آغاز شده و می تواند برحسب نظر وزارت کشور تا ساعت ۲۴ تمدید شود و البته رای گیری از افراد در شعب هم می تواند تا ساعت دو صبح تداوم یابد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از مهر، هادی حق شناس شامگاه چهارشنبه در گفتگوی ویژه خبری سیمای استان اظهارکرد:یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در استان، واجد شرایط رای دادن هستند که از این میزان ۳۲ هزار نفر برای اولین بار رای می دهند.

 استاندار گلستان گفت: انتخابات از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز می شود و می تواند برحسب نظر وزارت کشور تا ساعت ۲۴ تمدید شود.

وی ادامه داد:رای گیری از افراد در شعب می تواند تا ساعت دو صبح هم در روز رای گیری تداوم یابد.

حق شناس افزود:هزار و ۸۸۴ صندوق اخذ رای برای ریاست جمهوری در نظر گرفته شده و برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم هزار و ۷۷۴ صندوق در روستاها و شهرهای استان داریم.

استاندار گلستان بیان کرد:توصیه ما به مردم این است که به واسطه مسائل بهداشتی در صبح به شعب اخذ رای مراجعه کنند.

وی ادامه داد:در گرگان انتخابات به صورت الکترونیک انجام می شود و این مهم به شمارش صحیح آرا کمک می کند.

حق شناس با بیان اینکه انتخابات در ۹۷۱ روستای گلستان انتخابات برگزار می شود، اضافه کرد:شورا و شهردار یا دهیار خوب در رونق و توسعه شهرها و روستاها بسیار تاثیرگذار هستند بنابراین، مردم دقت کنند افراد باتجربه تر و دارای کارنامه و عملکرد را انتخاب کنند.

استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت:مصوبه ایجاد منطقه آزاد  اینچه برون  در تاریخ ۶ خرداد از سوی رییس جمهور برای اجرا ابلاغ شد.

وی افزود:خوشبختانه زیر ساخت های لازم از جمله گمرک، ریل، راه و…در این منطقه وجود دارد که انجام کار را آسان تر می کند.

حق شناس بیان کرد:طبق قانون، از ابتدای تیرماه می توان همه مزایا و قوانین منطقه آزاد را در محدوده تعیین شده اعمال کرد و تعرفه ها و…بر اساس قوانین منطقه آزاد محاسبه خواهند شد.

استاندار گلستان گفت:در سه ماهه اول امسال ۱۳۰ هزار تن کالا از استان فقط از طریق ریل صادر شد که معادل صادرات ۶ سال گذشته است.


http://www.caspiankhabar.com/91947



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96