اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

مشارکت گلستانی ها به ۵۷ درصد رسید
استاندار گلستان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم گلستان تاکنون بیش از میانگین میزان مشارکت در سطح کشور بوده، گفت: تا کنون بیش از ۵۷ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده اند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  هادی حق شناس  با اشاره همراهی همگانی در برگزاری  انتخابات  اظهار کرد:میزان مشارکت مردم  گلستان  تا کنون بیش از میانگین میزان مشارکت در سطح کشور بوده و از ستادهای اجرایی، بازرسی، نظارتی و همچنین عوامل انتظامی، رسانه‌ها و عموم مردم برای برگزاری باشکوه انتخابات تقدیر می‌کنم.

وی افزود:از مجموع یک میلیون ۳۵۴ هزار نفر واجدین شرایط رأی دادن در گلستان تا ساعت ۲۴ امشب ۷۷۷ هزار و ۱۹۶ تعرفه برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ۷۶۸ هزار و ۸۱ تعرفه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مصرف شده است.

وی افزود:تاکنون بیش از ۵۷ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده اند و مقرر شده در تمام حوزه‌های شهری چنانچه مردم مراجعه کنند و یا در شعب اخذ رأی حضور داشته باشند عوامل موظف اند تا ساعت دو بامداد نسبت به اخذ رأی از مردم اقدام کنند.

 استاندار  گلستان یادآور شد:شعبه‌هایی که رأی دهنده ندارند می‌توانند نسبت به شمارش آرا اقدام کنند.

یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر در استان، واجد شرایط رأی دادن هستند که از این میزان ۳۲ هزار نفر برای اولین بار رأی می‌دهند و همچنین هزار و ۸۸۴ صندوق اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و یک هزار و ۷۷۴ صندوق برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته شده است.


http://www.caspiankhabar.com/91952



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96