اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در گنبدکاووس
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان ازدستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا رضی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان گفت:به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره آدم ربایی در یکی از روستا‌های آق قلا، بلافاصله گروهی از ماموران انتظامی آن شهرستان به محل اعزام شدند.

او افزود:با حضور پلیس و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، یک دستگاه خودرو پراید با دو سرنشین در یکی از نقاط روستا توقف کرده بوده که تعدادی از اهالی به آن‌ها مشکوک شده و به سمت خودرو می‌روند که در این لحظه راننده پراید اقدام به فرار به سمت یکی از روستا‌های  گنبد  کاووس می‌کند.

سرهنگ رضی گفت:پس از فرار راننده، عده‌ای شایعه آدم ربایی را در روستا پخش کردند که بدنبال آن تعدادی از اهالی اقدام به تعقیب خودرو کرده و زمانیکه راننده پراید در یکی از روستا‌های گنبدکاووس قصد رفتن به منزل اقوامش را داشت،  نزاع  و درگیری فی ما بین وی و بستگانش با افرادی که در تعقیبش بودند شدت گرفت که منجر به تخریب خودرو پراید و همچنین شلیک تیر هوایی شد.

سرهنگ رضی با بیان اینکه پس از بررسی دقیق ماموران انتظامی شهرستان آق قلا و گنبدکاووس مشخص شد خبر آدم ربایی کذب است، گفت:با توجه به حساسیت موضوع و ازدحام جمعیت، فرمانده و تعدادی از ماموران انتظامی گنبدکاووس سریعا به روستای محل درگیری رفته و اقدام به متفرق کردن جمعیت کردند.

او افزود:سرانجام ماموران موفق شدند ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی، به درگیری پایان داده و ۵ نفر از عوامل اصلی نزاع و درگیری را نیز دستگیر کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت:در این خصوص پرونده تشکیل و مراتب در دست بررسی و اقدام است.

سرهنگ رضی گفت:در انتشار چنین اخباری نباید شتابزده عمل کرد لذا از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای انتظار داریم در انتشار اخبار امنیتی و انتظامی که نیاز به تحقیقات بیشتری دارد دقت کرده و موارد را تنها از طریق منابع موثق و کانال‌های رسمی پلیس و دستگاه قضائی پیگیر شوند.


http://www.caspiankhabar.com/91966



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96