اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیر مبارزه با بیماری های واگیر گلستان خبرداد

تزریق نوبت دوم واکسن کرونا به ۲۲ هزار نفر/ «برکت» وارد گلستان شد
مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان گفت: ۲۲ هزار نفر در گلستان نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، علی باقری شامگاه سه شنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد:در روزهای گذشته کمبودهایی برای تزریق نوبت دوم  واکسن   کرونا ی گروه های سنی در استان داشتیم که هم اکنون این مشکل برطرف شده است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز  بهداشت  گلستان افزود:هم اکنون واکسن وارد استان شده و واکسیناسیون سرعت بیشتری گرفته است.

وی با اشاره به ازدحام روزهای اخیر در مراکز تزریق واکسن، ادامه داد:واکسن وجود دارد و جای نگرانی نیست و در روزهای آینده از ازدحام کاسته خواهد شد.

باقری گفت:برای اولین محموله واکسن کوو ایران برکت هم وارد استان شد.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماریهای مرکز بهداشت گلستان بیان کرد:تاکنون ۶۵ هزار گلستان واکسن نوبت اول کرونا و ۲۲ هزار و ۲۱۶ گلستانی هم نوبت دوم واکسن را دریافت کرده اند.

طبق گفته وی واکسیناسیون افراد ۷۰ سال به بالا در استان همچنان ادامه دارد و مشمولان می‌توانند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.

همچنین رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان هم گفت:روند افزایشی بستری های کرونایی را در استان شاهد هستیم و هم اکنون ۳۲۲ بیمار در استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۱۰ نفر افزایش یافته است.

عبدالرضا فاضل افزود:طبق آخرین رنگ بندی شهرستان های گرگان، علی آبادکتول، آق قلا، گنبدکاووس و کلاله در وضعیت نارنجی قرار داشته و بقیه شهرهای زرد هستند.

وی از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

از همه خواست که برای بهتر شدن اوضاع و حفظ سلامتی و جان خود و عزیزانشان، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند.


http://www.caspiankhabar.com/91972



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96