اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مشکل آب شرب گرگان در آینده‌ای نزدیک به بحران تبدیل می‌شود
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل آب شرب گرگان در آینده‌ای نزدیک به بحران تبدیل می‌شود و باید چاره‌ای برای اندیشید.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  غلامرضا منتظری  شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان  گلستان  که با حضور محمدباقر  نوبخت  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و  بودجه  برگزار شد، اظهار داشت:با روند موجود مشکل آب شرب گرگان در آینده‌ای نه چندان دور به بحران تبدیل خواهد شد و باید چاره‌ای جدی برای آن اندیشید.

وی افزود:علاج‌بخشی سد وشمگیر هم باید جدی گرفته شود و این سد مشکل آب دارد و آسیب‌های جدی به آن وارد شده است.

وی با اشاره به قهرمانی تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر  بسکتبال  گفت:سالن 6 هزار نفری بسکتبال گرگان به حال خود رها شده و این در حالی است که وزیر ورزش و جوانان برای تخصیص بودجه و تکمیل آن قول داده و امیدواریم این اتفاق به زودی رخ دهد.
 

 رمضانعلی سنگدوینی  افزود:شیرین سازی آب و احداث سد میرداماد چندین سال طول می‌کشد و باید راه ضربتی که احداث چاه است برای تامین آب شرب گرگان در نظر گرفته شود و قرار بود 10 حلقه چاه برای تامین آب شرب در گرگان احداث شود که این اتفاق رخ نداد.

وی ادامه داد:پروژه سالن 6 هزار نفری بسکتبال گرگان سال‌هاست ساکن مانده و باید بودجه‌ای برای آن اختصاص داده شود تا شاهد ادامه عملیات احداث آن باشیم زیرا این سالن نیاز جدی مردم بسکتبالدوست گرگان است.


http://www.caspiankhabar.com/91980



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96