اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نیکوکار گنبدی ۴۷ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کرد
محمد شهرکی نیکوکار گنبدی به مناسبت هفته قوه قضاییه (اول تا هفتم تیر) ۴۷ زندانی جرایم غیرعمد که حکم جلب آنها نیز توسط محاکم قضایی صادر شده بود را با جلب رضایت شاکیان آزاد کرد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، این نیکوکار  گنبد ی در ایام ماه مبارک رمضان امسال نیز زمینه آزادی ۲۲۰  زندان ی جرایم مالی غیر عمد را فراهم کرده بود.

شهرکی که تاکنون زمینه آزادی ۶ هزار و ۵۸۰ زندانی استان گلستان را فراهم کرده است از اعلام مبلغ پرداختی برای فراهم کردن زمینه آزادی این ۴۷ زندانی خودداری کرد.

وی از نیکوکاران گنبدکاووس خواست برای کمک به حفظ بنیان خانواده از توان مالی خود برای آزادی زندانیان استفاده کنند.

وی که ریاست شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس را نیز بر عهده دارد گفت:با زندانی شدن یک فرد که ناخواسته دچار اتفاق منجر به جریمه مالی غیر عمد می‌شود، علاوه بر فرد، اعضای خانواده‌وی نیز دچار مشکل و آسیب خواهند شد.

نیکوکار گنبدی ۴۷ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کرد

شهرکی گفت:طی یکسال گذشته افزون بر ۷۵ هزار پرونده وارد محاکم قضایی گنبدکاووس(دادسراها، دادگاه‌ها و شورای حل اختلاف)شد که هزار و ۷۲۰ پرونده آن مربوط به شعبه ۱۱ صلح و سازش دادگستری این شهرستان بود.

وی بابیان اینکه بخش زیادی از پرونده‌های وارده به شعبه صلح و سازش دادگستری گنبدکاووس به سازش منجر شد، افزود:نباید خوشحال باشیم که این تعداد پرونده به صلح و سازش ختم شد بلکه هدف اصلی باید تشکیل نشدن پرونده در محاکم قضایی باشد که راه‌حل آن آموزش قوانین و پیشگیری از جرم باشد.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۳۷۳ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.


http://www.caspiankhabar.com/92000



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96