اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



انتقاد نماینده علی آباد از قطعی مکرر برق
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تاکید کرد قطعی مکرر برق چاه های کشاورزی و شهرکهای صنعتی اقتصاد استانهای سمالی را به چالش کشیده است.

به گزارش کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، رحمت الله نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس گفت:از پیگیری های آقای نیکزاد برای پرداخت پول گلزا کاران استان گلستان و همچنین پیگیری های ریاست مجلس و وزرای  کشاورزی  و صمت برای خرید سیب زمینی از کشاورزان تشکر و قدردانی می کنم. 

وی در ادامه گفت:از مجلس نهم به دنبال رتبه بندی معلمان بودیم و با وجود اینکه دولت دیر لایحه داد مجلس از آن استقبال کرد، اما در این لایحه خدمتگزاران، سرایداران و نیروهای اداری دیده نشده است، ما به دنبال پویایی و تحول در نظام تعلیم و تربیت هستیم.کمیسیون آموزش و تحقیقات و فراکسیون فرهنگیان مجلس جلساتی را برگزار کرده و انتظار می رود که دولت نظرات خود را برای انجام اصلاحات به کمیسیون اعلام کنند تا هرچه سریعتر شاهد اجرایی شدن رتبه بندی معلمان و توجه به معیشت فرهنگیان باشبم.

 نماینده  مردم علی آباد کتول در تذکر دیگر گفت:اقتصاد استانهای شمالی با کشاورزی می گذرد اما  قطعی برق  منازل و چاه های کشاورزی و شهرکهای صنعتی مردم را در تنگنا قرار داده است انتظار می رود نگاهی عادلانه در این زمینه به وجود آیند و این وضعیت کنترل شود.


http://www.caspiankhabar.com/92011



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96