اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بازگشایی راه‌های روستایی در منطقه مرزی " مراوه‌تپه"گلستان
راه دسترسی ۹ روستا در بخش مرکزی و گلیداغ شهرستان مرزی مراوه تپه عصر و شب گذشته به علت وقوع سیلاب مسدود شده بود که با تلاش گروه‌های راهداری همه مسیرها بازگشایی شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  نقل از تسنیم ، از بعد از ظهر روز گذشته و با ورود سامانه ناپایدار به گلستان، بارش‌های رگباری در برخی مناطق شرق استان به وقوع پیوست که نتیجه آن جاری شدن  سیل اب در شهرستان مرزی  مراوه تپه  و خسارت تندباد در مینودشت و کلاله بوده است.

در سیلاب عصر روز گذشته که در مراوه تپه رخ داد راه دسترسی 9 روستا در بخش‌های مرکزی و گلیداغ از جمله"مردم دره"،"عطاجان قربانی"،"قرناق"و غیره شده بود.ضمن اینکه سیلاب وارد منازل مسکونی برخی روستاییان شده و خسارت‌هایی هم در این بخش وارد کرده است.

سیدرضا قادری، مدیرکل  مدیریت بحران  استان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هواشناسی  نسبت به وقوع بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان اخطار داده بود و از عصر روز گذشته در شرق استان شاهد باران‌های رگباری بودیم.

وی گفت:در اثر بالا آمدن آب رودخانه و جاری شدن سیلاب، برخی از منازل مسکونی در مناطق روستایی مراوه تپه دچار آبگرفتگی شدند و پاکسازی این منازل از گل و لای در حال انجام است.

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود:سیلاب دیروز خسارت‌هایی هم به بخش کشاورزی وارد کرد و کارشناسان جهادکشاورزی در حال بازدید میدانی و برآورد میزان خسارت‌ها هستند.

وی گفت:همچنین راه دسترسی 9 روستا در این شهرستان که در اثر سیلاب مسدود شده بود با تلاش گروه‌های امدادی و راهداری بازگشایی شده است.

هواشناسی استان گلستان در هشدار سطح زرد خود اعلام کرد بارش‌های رگباری و کاهش دما در استان تا اواخر روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.


http://www.caspiankhabar.com/92018



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96