اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شرق استان گلستان همچنان درگیر سیلاب تابستانی است/ خسارت سیل شب گذشته به معابر و منازل مسکونی "آزادشهر"
شرق استان گلستان که از سه شنبه هفته گذشته شاهد بارش‌های رگباری بوده همچنان درگیر سیلاب‌های ناگهانی است و شب گذشته نیز در پی بارش‌های شدید نقطه‌ای، شهرستان آزادشهر درگیر سیلاب شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، از روز سه شنبه هفته گذشته که سامانه ناپایدار وارد استان گلستان شد، شاهد بارش‌های رگباری در برخی مناطق استان به ویژه در شهرستان‌های شرقی و شمالی استان هستیم و پس از وقوع  سیل اب در مراوه تپه، شب گذشته بارش‌های شدید و نقطه‌ای سبب جاری شدن سیلاب و خسارت به منازل مسکونی، اراضی کشاورزی، معابر و تأسیسات شهری شده است.

سیدرضا قادری، مدیرکل  مدیریت بحران  استان گلستان، اظهار داشت:بارش شدید باران از نیمه شب گذشته در شهرستان آزادشهر آغاز شد و در مدت کمتر از یک ساعت 70 میلی متر بارش در این منطقه داشتیم و نتیجه آن آبگرفتگی معابر و منازل و خسارت به برخی بخش‌ها بود.

وی گفت:در جریان سیلاب شب گذشته در آزادشهر متأسفانه تعدادی از منازل مسکونی خسارت دید و دچار آب گرفتگی شد و اکنون سطح شهر به علت انباشت گل و لای نیازمند پاکسازی است که دستگاه‌های مسئول در حال انجام هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود:بخشی از تأسیسات و ابنیه شهری و همچنین اراضی کشاورزی نیز در جریان سیل شب گذشته دچار خسارت شد که ارزیابی خسارت‌ها از سوی دستگاه‌های مختلف در حال انجام است و پس از جمع بندی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی همچنین از بازگشایی محور  خوش ییلاق (آزادشهر-شاهرود)هم که به علت بارش شدید باران و ریزش کوه مسدود شده بود، خبر داد و گفت:نیروهای  راهداری  برای تأمین ایمنی کاربران، همچنان در این محور حضور دارند.

 از روز سه‌شنبه هفته گذشته تا کنون شهرستان‌های مراوه تپه و آزادشهر در شرق استان درگیر سیلاب شدند، در کلاله و مینودشت تندباد خسارت‌هایی به منازل مسکونی وارد کرد.هواشناسی گلستان هم پیش از این درباره وقوع سیلاب تابستانه در استان هشدار داده بود.


http://www.caspiankhabar.com/92022



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96