اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



یک هفته جستجو برای یافتن پیرمرد گمشده در جنگل علی آباد کتول بی نتیجه ماند
سرپرست جمعیت هلال‌احمر علی‌آبادکتول گفت: با گذشت یک هفته از زمان گم‌شدن پیرمرد ۸۵ ساله در مناطق جنگلی علی‌آبادکتول، عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن او ادامه دارد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، ربیع اله افشانی اظهار کرد:پس از اعلام گم‌شدن پیرمرد اهل شهرستان شوش استان خوزستان در روز شنبه ۵ تیرماه امسال در جنگل  کبودوال  علی‌آبادکتول، نجاتگران هلال‌احمر به محل حادثه اعزام و جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی افزود:در یک هفته گذشته روزانه ۵ تیم متشکل از ۲۰ نجاتگر و ۷ پرسنل شهرستان در عملیات جستجو حضور دارند اما هنوز اثری از او یافت نکردند.

افشانی تصریح کرد:روزانه یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه پراید وانت، یک دستگاه تویوتا هایلوکس دو کابین، یک دستگاه لندکروز تک کابین، یک دستگاه موتورسیکلت و ۳ ست کوهستان در منطقه حضور دارد.یک تیم آنست به همراه ۲ قلاده سگ و یک دستگاه خودرو پیکاپ در دو روز اول حادثه در محل حضور داشتند.

وی بیان کرد:در مجموع طی یک هفته گذشته ۴۹ دستگاه موتورسیکلت آفرود داوطلب، ۱۶ خودروی آفرود داوطلب و ۱۸۵ نیروی داوطلب از هیات کوهنوردی، منابع طبیعی، شهرداری و نیروهای مردمی در عملیات شرکت داشتند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر علی‌آبادکتول بیان کرد:عملیات جست‌وجو و نجات همچنان ادامه دارد.


http://www.caspiankhabar.com/92024



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96