اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ساعت کاری ادارات استان گلستان از فردا تغییر می‌کند
به دستور استاندار گلستان و به منظور مدیریت مصرف برق و آب، شروع ساعت کاری ادارات در استان گلستان از فردا ( یکشنبه ۱۲ تیرماه) از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تعیین شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم،  هادی حق شناس  ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف  برق  و آب تأکید کرد و اظهار داشت:با  گرما ی بی سابقه بهار و تابستان امسال در زمینه تأمین آب و برق مشکلاتی به وجود آمده است و همه باید کمک کنند تا این شرایط را مدیریت کنیم.

وی گفت:برای مدیریت و کاهش مصرف برق و آب در این روزهای گرم از فردا(یکشنبه 13 تیرماه)ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان تغییر می‌کند.

به گفته  استاندار  ادارات و دستگاه‌های دولتی استان از روز سیزدهم تیرماه یک ساعت زودتر یعنی ساعت 6:30 دقیقه صبح کار خود را آغاز می‌کنند و یک ساعت هم زودتر از موعد همیشگی یعنی ساعت 13:30 دقیقه تعطیل خواهند شد.

وی تأکید کرد:این مصوبه برای همه دستگاه‌های اجرایی استان لازم‌الاجرا بوده و تا پایان شهریورماه امسال نیز اجرای آن ادامه خواهد داشت.

میزان مصرف برق در استان به حدود یک‌هزار و 450 مگاوات افزایش یافته و این در حالی است که سهمیه برق استان یک‌هزار و 50 مگاوات است.برای مدیریت این شرایط علاوه بر اعمال خاموشی‌های گسترده و چند ساعته، به مشترکان پرمصرف نیز هشدار جدی برای مدیریت مصرف داده شده و در غیر این صورت برق و آب این مشترکان قطع خواهد شد.

خاموشی چاه‌های کشاورزی و قطع برق واحدهای تولیدی و صنعتی نیز از دیگر اقداماتی است که مسئولان شرکت توزیع نیروی برق برای مدیریت مصرف در استان انجام می‌دهند؛ هرچند این کار انتقادات کشاورزان و صاحبان صنایع را هم در پی داشته است.

تأمین آب شرب در بسیاری از شهرها و روستاهای گلستان به ویژه گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر با مشکلات فراوانی مواجه شده است و شرکت آب و فاضلاب نیز به اعمال کاهش فشار در شبکه و قطع شبانه آب در مناطق مختلف شهری و روستایی، روی آورده است.


http://www.caspiankhabar.com/92028



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96