اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس علوم پزشکی گلستان:

تعداد بستری های کرونایی در گلستان به ۳۹۰ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به افزایش شیوع کرونا در استان گفت: تعداد بستری های کرونایی در گلستان به ۳۹۰ نفر رسید.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  عبدالرضا فاضل  شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به روند افزایشی شیوع  کرونا  در استان، اظهارکرد:در حال حاضر ۳۹۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی سطح استان بستری هستند که از این تعداد ۷۶ نفر در آی سی یو تحت مراقبت بوده و ۲۴ بیمار هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان افزود:با توجه به شرایط کرونا در کشور و وقوع پیک پنجم و شیوع سویه های جدید دلتا و هندی از مردم می‌خواهیم همچنان پروتکل‌های  بهداشت ی را رعایت کرده و در اماکن شلوغ حاضر نشوند.

طبق گفته وی هم اکنون چهار شهرستان علی آبادکتول، گنبدکاووس، آزادشهر و مینودشت در وضعیت قرمز قرار دارند.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت گلستان هم گفت:تاکنون ۶۷ هزار و هفت نفر در گلستان دوز اول  واکسن  کرونا و ۳۱ هزار و ۸۸۲ نفر هم نوبت دوم را دریافت کرده اند.

علی باقری با بیان اینکه تزریق واکسن به گروه‌های سنی ۷۰ سال به بالا ادامه دارد، اضافه کرد:تاکنون بیش از ۷۵ درصد از گروه‌های هدف در استان، علیه کرونا واکسینه شدند.

وی تصریح کرد:افرادی که واجد شرایط دریافت واکسن هستند بعد از تشکیل پرونده الکترونیک سلامت می‌توانند به مراکز واکسیناسیون در سطح استان مراجعه کنند.


http://www.caspiankhabar.com/92043



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96