اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راهداری گلستان:

بیش از ۲۰۰۰ کامیون کالاهای اساسی وارد گلستان شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بیش از دو هزار کامیون حامل کالاهای اساسی در یک ماه اخیر وارد گلستان شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، مهدی میقانی اظهارکرد:از تاریخ ۱۱ خرداد تا ۱۱ تیرماه سال جاری بیش از ۵۶ هزار تن کالای اساسی و نهاده های دامی به استان گلستان وارد شده است.

مدیرکل  راهداری  و حمل و نقل جاده ای گلستان از تشکیل جلسه ای در خصوص هماهنگی های لازم جهت اعزام ناوگان مورد نیاز به بندر امام خمینی(ره)خبر داد و افزود:در یک ماه اخیر بیش از دو هزار کامیون حامل کالاهای اساسی و نهاده های دامی از بندر امام(ره)بارگیری و وارد استان شده است.

وی بیان کرد:با توجه به افزایش حجم محصولات مذکور در بندر امام خمینی(ره)و نظر به اهمیت تامین و حمل به موقع مایحتاج ضروری مردم، امکان صدور بارنامه از بندر امام(ره)برای شرکت های حمل ونقل استان فراهم شده تا ناوگان باربری بدون وقفه اقدام به حمل کالاهای مورد نیاز استان کنند.

میقانی گفت:علاوه بر صدور حواله بارگیری، شرکت های حمل و نقل برای ورود ماشین به محوطه بندر امام خمینی(ره)باید نسبت به ثبت اطلاعات مورد نیاز در سامانه گمرک(epl)برای هر کامیون ارسالی اقدام کنند.

وی تصریح کرد:شرکت های حمل و نقل در صورت نداشتن نام کاربری گمرک ضروری است که اقدامات لازم را نسبت به دریافت آن صورت دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان همچنین از اهتمام رانندگان بر رعایت پروتکل های  بهداشتی  گفت و افزود:همه کامیون های ارسالی موظف هستند پیش از ورود به بندر امام خمینی(ره)نسبت به انجام ضدعفونی و دریافت تاییدیه اقدام کنند.

وی همچنین خبر از تشکیل کمیته حمل کالاهای اساسی جهت تسریع در روند امور مربوطه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان داد و بیان کرد:حمل و جابجایی کالاهای اساسی در روزهای آتی هم به شکل ویژه ادامه خواهد داشت.

میقانی گفت:کامیون های ارسال شده از استان گلستان جهت حمل نهاده های دامی باید نسبت به دریافت کد  دامپزشکی  از طریق شبکه دامپزشکی شهرستان خود اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد:ضمناً به منظور تسریع در حمل نهادهای دامی علاوه بر اینکه تمامی شرکت‌های حمل ونقل استان مکلف به تلاش اعزام حداکثری کامیون به بندر امام شده ناوگان ملکی این اداره کل هم جهت حمل نهاده های دامی امروز عازم بندر امام شدند.


http://www.caspiankhabar.com/92051



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96