اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

تالارهای پذیرایی و تفرجگاه های استان گلستان بسته خواهند بود
استاندار گلستان گفت: تالارهای پذیرایی، تفرجگاه ها، بازارهای هفتگی و پارک ها در استان قطعا طی روزهای آتی بسته خواهند بود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حق شناس  استاندار  گلستان در جلسه استانی ستاد پیشگیری و مقابله با  کرونا  گفت:همه شهر‌های استان به جز گمیشان قرمز هستند و رعایت شیوه نامه های  بهداشت ی برای همه الزامی است.

او ادامه داد:تالار‌های پذیرایی، تفرجگاه‌ها، بازار‌های هفتگی و پارک‌ها در استان قطعا طی روز‌های آتی بسته خواهند بود.

حق شناس گفت:به دلیل اهمیت عید قربان اگر روند شیوع تا دوشنبه کاهشی بود جلسه ستاد کرونا در مورد بازگشایی و یا بسته بودن بازار برگزار می‌شود و در مورد تعطیلی‌های آتی تصمیم گیری خواهد شد.

او گفت:در حال حاضر فروشگاه‌ها و پاساژ‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز خواهند بود، اما اگر رعایت لازم صورت نگیرد مجبور به تعطیلی کل بازار خواهیم شد.

استاندار گلستان گفت:رعایت نکردن بسته بودن تالار‌ها، موجب پلمب صد درصدی آن‌ها خواهد شد و مسئولیت اجرای قوانین با فرمانداران است.

او گفت:نهایتاً حضور یک سوم کارمندان در شهر‌های قرمز بلامانع است و باقی کارکنان باید به صورت دورکاری خدمت رسانی کنند.

این مقام مسئول گفت:در حال حاضر ۸۱۴ بیمار در استان بستری هستند که ۱۱۱ نفر در آی سی یو و ۴۲ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند و تعداد بیماران استان نسبت به هفته قبل دو برابر شده است.

او افزود:رشد بیمار در شهرستان‌های مینودشت ، آزادشهر، بندرگز، کلاله، رامیان و گرگان به شدت بالاست و نیاز است مردم بیش از گذشته به رعایت مسایل بهداشتی بپردازند.

حق شناس گفت:تاکنون بیش از ۱۱۰ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است و در شهر‌هایی که به هر دلیل استقبال مناسب نبوده همچون آق قلا، گمیشان و مراوه تپه می‌توانیم سن رده‌های دریافت کننده واکسن را کاهش دهیم.

او گفت:منع تردد‌ها در استان بر اساس پروتکل‌های از پیش اعلام شده است.


http://www.caspiankhabar.com/92094



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96