اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان مطرح کرد؛

عدم رعایت پروتکل ها توسط اصناف گلستان/ تمام تفرجگاه ها مسدود شد
استاندار گلستان از عدم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط اصناف خبرداد و گفت: صمت و تعزیرات باید نظارت جدی تری برای اجرای دستورالعمل ها داشته باشند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  هادی حق شناس  پیش از ظهر شنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با  کرونا ی استان اظهارکرد:در هفته گذشته فوتی های کرونایی روزانه در  گلستان  ۶ نفر بود اما روز گذشته با افزایش ۱۰۰ درصدی، این تعداد به ۱۲ نفر رسیده است.

 استاندار  گلستان افزود:هم اکنون در شهر گرگان بیش از ۴۰۰ نفر و در گنبدکاووس بیش از ۳۰۰ بیمار بستری داریم و باید تلاش کنیم که بار بستری بیماران کرونایی را کاهش دهیم.

وی با گلایه از عدم رعایت پروتکل ها توسط اصناف و عادی انگاری شرایط، گفت:باید در زمینه اجرای دستورالعمل ها نظارت بیشتری اتفاق بیفتد.

حق شناس بیان کرد:محدودیت هایی را در تعطیلات عید قربان اعمال کردیم ولی آن گونه که باید این محدودیت ها در کاهش بار بیماران موثر نیفتاد.

استاندار گلستان اضافه کرد:هرچند که شاهد کاهش ۳۵ درصدی تردد خودروهای غیربومی در استان بودیم اما در برخی از محورهای تفرجگاهی مانند ناهارخوران مسافران زیادی حضور داشتند که باید اعمال قانون شوند.

وی بیان کرد:نیروی انتظامی از امروز مکلف است خودروهای غیربومی به محض ورود به هر شهرستان جریمه شوند و منوط به یک جریمه روزانه نباشد.

استاندار گلستان تاکید کرد:تمامی تفرجگاه‌های استان به موانعی همچون بلوک و خاک‌ریز از عصر امروز مسدود شود.


http://www.caspiankhabar.com/92113



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96