اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس علوم پزشکی گلستان خبرداد

بستری روزانه ۳۲۰ بیمار کرونایی جدید در گلستان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند صعودی ابتلا و بستری بیماران کرونایی در استان، گفت: روزانه ۳۲۲ بیمار کرونایی جدید در گلستان بستری می شوند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  عبدالرضا فاضل  پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت  کرونا  اظهارکرد:روند صعودی شیوع کرونا در گلستان همچنان ادامه دارد و در صورت استمرار این روند در تأمین تخت های بیمارستانی و ارائه خدمات به بیماران دچار مشکل می شویم.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان افزود:بار مراجعات به بیمارستان ها افزایش یافته و میانگین بستری روزانه از ۲۳۰ نفر در ابتدای هفته به ۳۲۲ نفر رسیده است.

وی بیان کرد:هم اکنون هزار و ۳۹۵ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بستری بوده که از این تعداد ۱۴۷ بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند که حال ۵۶ نفر آنها وخیم است.

فاضل عنوان کرد:علاوه بر آن حدود هزار بیمار نیازمند بستری هم به صورت سرپایی مداوا شده و روزانه خدمات دریافت می کنند.

طبق گفته وی همه شهرها به جز گمیشان قرمز بوده و البته چند شهر مانند مینودشت، گرگان، گنبدکاووس، بندرگز و کلاله شرایط نزدیک به سیاه دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت:همه خانواده‌ها هم اکنون با بیماری به شکل شدید یا خفیف درگیر هستند و باید قرنطینه در منزل را رعایت کنند.

فاضل تأکید کرد:برای توقف و کاهش روند شیوع در پیک پنجم از مردم می خواهیم برای حفظ سلامتی خود پروتکل های  بهداشت ی را رعایت کرده و در مراسم و تجمعات حاضر نشوند.


http://www.caspiankhabar.com/92120



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96