اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سپاه ۳۹۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان گلستان توزیع کرد
جانشین سپاه نینوای گلستان با اشاره به آغاز شانزدهمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان گفت: قرار است ۱۰ هزار بسته معیشتی در روزهای آینده در استان توزیع شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  سپاه  نینوای گلستان، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسینی اظهار داشت:کمک‌های مومنانه در استان گلستان بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری به نهضت  کمک مومنانه  بدل شد که خوشبختانه این نهضت در گلستان به فرهنگ عمومی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره در کنار مردم قرار دارند، گفت:تا زمانی که شیوع بیماری کرونا در استان ادامه دارد و نیازمندی وجود داشته باشد نهضت کمک مومنانه نیز ادامه خواهد یافت.

جانشین سپاه نینوای استان افزود:کمک‌های مومنانه در بخش‌های مختلف مانند تهیه جهیزیه، بسته‌های معیشتی، آزادی زندانیان، تهیه و توزیع مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، طبخ و توزیع غذای گرم و غیره در مجموعه سپاه برنامه ریزی شده و ستون اصلی این کمک‌ها، خیران استان گلستان هستند.

وی با اشاره به همکاری پایگاه‌های بسیج برای شناسایی نیازمندان ادامه داد:از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از 390 هزار بسته معیشتی در استان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

حسینی همچنین گفت:در شانزدهمین مرحله استانی توزیع کمک‌های مومنانه که به صورت متمرکز و به میزبانی  گنبد کاووس برگزار شد 10 هزار بسته معیشتی تهیه شده که از این تعداد هشت هزار بسته کمک‌های معیشتی و دو هزار دست لباس است.

وی خاطرنشان کرد:بسیج جان مردم است و مردم کمک‌های بسیج و سپاه را در شرایط مختلف مانند حوادث غیر مترقبه، شیوع کرونا و دیگر حوادث را به چشم دیدند که بسیج و سپاه همواره در کنار مردم بوده و به آنها کمک کرده است.


http://www.caspiankhabar.com/92121



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96