اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ورود جدی قرارگاه ۱۷ ربیع سپاه گلستان برای رفع موانع تولید/ مشکل در سیستم توزیع کالاها بود
فرمانده سپاه استان گلستان گفت: قرارگاه ۱۷ ربیع که از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد یکی از اولویت‌های خود را در استان تلاش برای رفع موانع تولید قرار داده و تا کنون هم توانسته مشکلات بسیاری از کارگاه‌های تولیدی استان را رفع کند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  سپاه  گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی در نشست قرارگاه 17 ربیع‌الاول استان اظهار داشت:این قرارگاه کارش را از سال گذشته آغاز کرد و با همکاری دستگاه‌های اجرایی تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مشکلات معیشتی مردم استان کاسته شود.

وی گفت:استان گلستان جزو معدود استان‌هایی است که پس از ابلاغ مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه مبنی بر تشکیل قرارگاه 17ربیع، با حضور همه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و همکاری آن‌ها توانسته تا مقطع کنونی پیش رفته و به عنوان یک نمونه در سطح کشور مطرح باشد.

فرمانده سپاه نینوای استان رفع موانع کارگاه های  تولید ی را یکی از مأموریت اصلی قرارگاه 17 ربیع الاول دانست و افزود:این قرارگاه با همکاری دادستان استان توانسته بسیاری از موانع کارگاه‌های تولیدی را رفع کند.

 سردار ملک  شاهکوهی یکی از مشکلات اصلی استان را توزیع غیرصحیح کالاها خواند و افزود:استان گلستان در تولید هیچ مشکلی ندارد و مشکل اصلی مربوط به توزیع است؛ قرارگاه ربیع الاول سپاه نینوا با مشارکت اداره بازرگانی و صمت توانسته تا حدی توزیع کالا را در سطح استان عادلانه‌تر کند.

ارشد سپاه پاسداران در استان گلستان خاطرنشان کرد:مردم ما با توجه به فشارهای  اقتصادی ، مشکلات معیشتی و بلایای طبیعی مانند کرونا و سیل، بسیار صبوری می‌کنند و ما به عنوان نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های اجرایی هر آنچه به صورت شبانه روزی برای خدمت به این مردم تلاش کنیم باز هم کفایت نخواهد کرد.


http://www.caspiankhabar.com/92127



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96