اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان از نفر سوم کنکور تجربی تجلیل کرد
استاندار گلستان از عرفان کرپه دانش آموز اهل شهرستان ترکمن که موفق به کسب رتبه سوم علوم تجربی در کنکور ۱۴۰۰ شده بود، با اهدا لوح و جوایزی تجلیل کرد.

به گزارش کاسپین بر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  استاندار ی گلستان،  هادی حق شناس  در دیدار با عرفان کرپه اظهار داشت:دانش آموزان موفق، الگویی سایر دانش آموزان در رسیدن به اهداف عالی و مدارج تحصیلی بالاتر هستند.

وی بیان کرد:این دانش آموز توانست تهدید کرونا و آموزش غیرحضوری را به فرصت تبدیل کند و در سطح ملی بدرخشد که مایه افتخار است.

وی اظهار امیدواری کرد که با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی پیش‌رو با مهار و کنترل کرونا، دانش آموزان بیشتری از گلستان بتوانند رتبه های برتر  کنکور  سال آینده را کسب کنند.

عرفان کرپه، متولد شهرستان  ترکمن  و دانش آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی گرگان موفق به کسب رتبه سه کنکور علوم تجربی شد.

در کنکور سال گذشته محمد تیموری‌ماسوله و شهریار سلمانی از گلستان در رشته تجربی رتبه‌های سوم و ششم این آزمون علمی را به دست آورده بودند.

در کنکور سراسری امسال، ۳۱ هزار و ۵۱۱ داوطلب گلستانی با هم رقابت کردند.

آزمون سراسری گروه هنر چهارشنبه ۹ تیر، گروه علوم ریاضی و انسانی پنجشنبه ۱۰ تیر، گروه تجربی جمعه ۱۱ تیر و گروه زبان شنبه ۱۲ تیر برگزار شده بود.


http://www.caspiankhabar.com/92141



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96