اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد

رسیدگی سریع به پرونده تبرکِشی در گرگان/متهم در بازداشت موقت است
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که روند قضایی رسیدگی به پرونده تبرکشی گرگان سریع خواهد بود، گفت: فعلاً فرد در بازداشت موقت و تحت نظر پلیس آگاهی گلستان است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حیدر آسیابی ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد:اطلاع رسانی نباید موجب یاس و ناامیدی و التهاب در جامعه شود بلکه باید نقد منصفانه و با هدف پیشبرد و اصلاح امور باشد.

رئیس کل  دادگستری  گلستان افزود:انتقال به موقع و درست اخبار می‌تواند از بروز شایعه جلوگیری کند زیرا گاهی با ۱۰ خبر صحیح هم نمی‌توان آن را اصلاح کرد.

وی در خصوص اطاله دادرسی هم بیان کرد:میانگین رسیدگی به پرونده‌ها در استان ۸۱ روز بوده و در دادسراها ۴۴ روز، محاکم کیفری ۷۳ روز، حقوقی ۸۲ روز و دادگاه‌های بخش ۵۶ روز است.

آسیایی گفت: اطلاله دادرسی در سال جاری نسبت به سال قبل در مجموع ۶.۸ درصد کاهش یافته و میانگین ورودی‌ها به شعب غالباً کمتر از ۲۰۰ پرونده است.

رئیس کل دادگستری گلستان در خصوص حادثه تبرکشی روزهای اخیر در  گرگان ، ادامه داد:این فرد بازداشت موقت بوده و بررسی بیشتر تحویل پلیس آگاهی است و منتظر گزارش پلیس هستیم.

وی افزود:خانواده اولیای دم شناسایی شده و تاکنون دو نفر از مصدومان حادثه شکایت خود را اعلام کرده‌اند.

طبق گفته آسیابی، فیلم‌های منتشر شده از حادثه در دست بررسی است و تلاش می‌کنیم در اسرع وقت آن را به نتیجه برسانیم و روند قضائی پرونده سریع اتفاق خواهد افتاد.

رئیس کل دادگستری گلستان اضافه کرد:تمامی مراحل دادرسی از جمله صدور کیفرخواست و غیره به اطلاع همگان خواهد رسید.

وی بیان کرد:ضرب و جرح عمدی در استان ۱۶ درصد کاهش داشته و چون چند اتفاق دانه درشت اتفاق افتاده، خود را نشان نداده است.


http://www.caspiankhabar.com/92147



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96