اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس کل دادگستری گلستان:

۱۰۲ زندانی در گلستان از پابند الکترونیکی استفاده می کنند
رئیس کل دادگستری گلستان با بیان این که بستر ملاقات غیرحضوری برای زندانیان و خانواده آن ها فراهم شده است، گفت: ۱۰۲ زندانی در گلستان از پابند الکترونیکی استفاده می کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حیدر آسیابی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:با توجه به نوع و اهمیت اتهام، قرار صادر شده و بنا نیست همه متهمان به  زندان  برود.

رئیس کل  دادگستری   گلستان  گفت:در جرایم خشن، برخورد، آزادی نبوده و سیاست قوه قضاییه هم این نیست که ما همه را به زندان معرفی کنیم.

وی نقش آموزش عمومی و همگانی را در جامعه لازم دانست و افزود:ساخت و پخش برنامه سیمای قانون به زودی در استان آغاز خواهد شد.

آسیابی بیان کرد:در معاونت پیشگیری از وقوع جرم، برای کاهش خشونت تدابیری اندیشیده شده و البته خشونت یک پدیده ای است که همه ارگان ها و دستگاه‌ها برای مقابله با آن سهیم هستند و باید به تکالیف خود عمل کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به پرونده های خشونت‌آمیز اخیر در گلستان گفت:طبیعی است با انتقال این تصاویر به فضای مجازی چهره استان مخدوش و احساس ناامنی القاء می شود لذا برای رفع آن باید اقدامات قضایی انعکاس کشوری داشته باشد تا بتوان آن را خنثی کند.

طبق گفته وی در سال جاری در حوزه پرونده های جرح و ضرب ۱۶ درصد کاهش داشتیم و به دلیل اینکه چند مورد از جرایم ما خشونت آمیز بود، خود را در استان نشان نداده است.

آسیابی اضافه کرد:دادرسی الکترونیکی در زندان ها به ۸۸ درصد رسیده و بستر ملاقات غیرحضوری و ویدئو کنفرانس هم بین زندانیان و خانواده آنها فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت:در استان ۱۰۲ زندانی از پابند الکترونیکی استفاده می کنند.


http://www.caspiankhabar.com/92154



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96