اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان خبرداد

پایان نوبت اول واکسیناسیون فرهنگیان گلستان تا پایان هفته جاری
مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۶۵ درصد فرهنگیان استان واکسن تزریق کردند، گفت: پیش‌بینی می‌شود نوبت اول واکسیناسیون فرهنگیان در سطح استان تا پایان هفته جاری انجام شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، احسان گوهری راد اظهار کرد:یکی از سیاست‌های آموزش‌وپرورش که ستاد ملی مقابله با  کرونا  نیز بر آن صحه گذاشته، برگزاری حضوری کلاس‌های درس مدارس از ابتدای مهرماه است.از ملزومات اصلی تحقق این امر در کنار فراهم کردن فضای آموزشی مناسب، انجام واکسیناسیون است.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر از فرهنگیان استان مشمول دریافت  واکسن  هستند، افزود:از شنبه هفته گذشته به‌طور رسمی واکسیناسیون فرهنگیان در سطح استان آغاز شده و تاکنون بیش از ۶۵ درصد آنها دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته تزریق دوز اول به پایان برسد.

گوهری راد بیان کرد:در این دوره تمامی معلمین رسمی، پیمانی و حق‌التدریس، خدمتگزار، رانندگان سرویس، دانشجویان تربیت‌معلم، مدیران و دیگر کادر مدارس واکسینه می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با اشاره به اینکه واکسیناسیون فرهنگیان به‌طور همزمان در تمامی شهرستان‌ها دنبال می‌شود، تصریح کرد:واکسیناسیون فرهنگیان در گرگان مرکز استان در دو شیفت صبح و بعدازظهر در سالن تختی انجام می‌گیرد.کار واکسیناسیون تقریبا در دو شهرستان به اتمام رسیده است.

وی در ادامه بیان کرد:تاکنون بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان کار ثبت‌نام در مدارس را انجام داده‌اند.برای دریافت کتاب نیز تمامی دانش آموزان به‌جز تعدادی محدود، ثبت‌نام کرده‌اند.

گوهری راد با بیان اینکه اگر شرایط فراهم شود مشتاقیم تا کلاس‌های مدارس را حضوری برگزار کنیم، گفت:بهترین روش آموزش مجازی هم نمی‌تواند حتی ۳۰ درصد جایگزین آموزش حضوری شود.

وی گفت:در ابتدای سال تحصیلی پیش رو ۱۸۰ کلاس درس جدید در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد که ۷۰ درصد آنها توسط خیرین ساخته شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان با اشاره به وجود ۱۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان، بیان کرد:حدود ۳۵ درصد کلاس‌های درس مدارس در استان نیاز به بازسازی یا مقاوم‌سازی دارد.


http://www.caspiankhabar.com/92158



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96