اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گنبد: ظرفیت بیمارستان‌ها پُر است
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه شرایط اصلاً خوب نیست، گفت: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌ها پر است و ناچارا بیماران جدید در راهرو بیمارستان‌ها بستری می‌شوند. میانگین فوتی‌های روزانه کرونا در این شهرستان به ۱۰ تن رسیده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا،  عبدالقدیر کریمی  در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت  کرونا  در  گنبد کاووس، اظهار کرد:طی ۱۰ روز گذشته بیشترین تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونا در استان را در این شهرستان داشتیم.

وی بیان کرد:در پیک‌های گذشته میانگین فوتی‌های روزانه در این شهرستان ۲ تا ۳ نفر بوده اما طی یک هفته گذشته میانگین فوتی‌ها به ۱۰ نفر رسیده است.

  فرماندار  ویژه گنبدکاووس خاطرنشان کرد:در حال حاضر ۴۴۷ بیمار مبتلا به کرونا در  بیمارستان ‌های گنبدکاووس بستری هستند درحالی‌که در بدترین شرایط ممکن قبل از این پیک در تیرماه سال ۹۹، آمار بستری‌ها به ۲۱۷ نفر بیشتر نرسیده بود.

کریمی بیان کرد:در حال حاضر تمام تخت‌های بیمارستان‌ها پُر است و ناچارا از ظرفیت خالی بیمارستان‌ها از جمله راهروها برای بستری بیماران استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه گفت:با هماهنگی‌های صورت گرفته، از صبح امروز ۴۲ نفر از نیروهای کادر درمانی سپاه اعم از پزشک و پرستار به کادر درمانی این شهرستان اضافه شدند.این کار کمک بسیار زیادی به ما در رسیدگی به بیماران می‌کند.

فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان کرد:از مردم شهرستان درخواست داریم همانند پیک‌های قبلی با ما در کنترل این بیماری همکاری داشته باشند.


http://www.caspiankhabar.com/92162



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96