اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده قرارگاه عملیاتی ‌سپاه در شمال کشور: قدرتمندانه وارد میدان مقابله با کرونا می‌شویم / اعرام کاروان سلامت به مناطق بحرانی
فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور گفت: مجموعه ۱۰۰ نفری از نیروی زمینی سپاه شامل یگان زرهی، تیپ جوادالائمه (ع)، تیپ مخصوص میرزا کوچک خان و مجموعه سپاه استان به منظور کمک به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مردم استان تشکیل دادیم.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سردار علی شالیکار ظهر امروز در مراسم استقبال از دومین کاروان کادر درمان بهداری نیروی زمینی  سپاه  در استان گلستان با بیان اینکه همه ظرفیت‌های سپاه در خدمت و کمک به مردم و کادر درمانی قرار دارد، اظهار داشت:سپاه مانند سایر نیروهای مسلح برای کمک به کنترل این بیماری همه ظرفیت و امکانات خود را وارد میدان کرده است.

وی گفت:در هر استانی که مردم نیاز به کمک سپاه داشتند و درخواست از سوی  دانشگاه علوم پزشکی  و سپاه‌های استانی شده است، سپاه پاسداران وارد میدان شده و خدمات رسانی به مردم را جزو مأموریت‌ها، تعهدات و اعتقادات خود می‌داند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی غدیر شمال کشور بیان داشت:یکی از مجموعه‌هایی که در خصوص کمک به مردم و کادر درمان جهت کنترل شیوع ویروس  کرونا  وارد عمل شده بهداری نیروی زمینی سپاه است که هم کادر درمانی و هم تجهیزات خود را به استان‌ها ارسال کرده است.
 

وی خاطرنشان کرد:قبل از فرمان فرمانده کل قوا به نیروهای مسلح در روزهای گذشته، نیروی زمینی سپاه پاسداران کاروان 50 نفره‌ای از پزشکان و پرستاران به همراه بیش از 30 تخت بیمارستانی را برای کمک به مردم و کادر درمان به شهرستان گنبدکاووس اعزام کرد.

سردار شالیکار اظهار داشت:همچنین یک مجموعه حدود 100 نفری از مجموعه یگان‌های نیروی زمینی سپاه شامل یگان زرهی، تیپ جوادالائمه(ع)، تیپ مخصوص میرزا کوچک خان و مجموعه سپاه استان به منظور کمک به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و مردم شریف استان گلستان تشکیل شده است. 

وی با بیان اینکه کمک به مردم وظیفه دینی، شرعی و قانونی ماست،گفت:در روزهای گذشته نیز کاروان سلامت به همراه تجهیزات تخصصی به گنبدکاووس اعزام شد و امروز هم شاهد حضور کاروان سلامت نیروی زمینی سپاه در شهرستان گرگان هستیم.


http://www.caspiankhabar.com/92172



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96