اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آذرخش مهمان آخر هفته کوهپایه‌های گلستان است
مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به عبور امواج کم دامنه از سطوح میانی جو از عصر امروز سه‌شنبه گفت که بارش‌های رگباری و رعد و برق تا ۴۸ ساعت آینده مهمان گلستان است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا،  نوربخش داداشی  اظهار داشت:با شمالی شدن جریانات جوی از امروز شاهد وزش باد شدید، ابرناکی آسمان و مه در بیشتر مناطق گلستان خواهیم بود که بارش رگباری در مناطق کوهستانی دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل  هواشناسی  گلستان با تداوم بارش رگباری در کوهستان ها، افزایش روان آب رودها و بروز سیل در برخی نقاط استان نیز محتمل است.

داداشی ادامه داد:با توجه به احتمال بارش نقطه ای سنگین، آبگرفتگی معابر، طغیان ناگهانی در مناطق مستعد و شیب‌دار و وقوع صاعقه در گلستان پیش بینی می شود.

وی گفت:این سامانه ناپایدار تا اواخر پنج شنبه در استان ماندگار است و در مدت فعالیت این سامانه، باران در بخش های کوهستانی خواهد بارید.

وی از مردم خواست در مدت زمان فعالیت این سامانه از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها پرهیز کرده و انجام فعالیت های کوهنوردی را به زمان دیگری موکول کنند.

استان گلستان با گستره افزون بر ۲۰ هزار کیلومتر مربع و برخورداری از هفت اقلیم آب و هوایی، ۲۸ مرکز باران سنجی برخط و ۱۴۰ مرکز ایستگاه هواشناسی دارد.


http://www.caspiankhabar.com/92185



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96