اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس علوم پزشکی گلستان خبرداد؛

فوت ۲۱ بیمار کرونایی در گلستان/روند بستری ها کاهشی شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از فوت ۲۱ بیمار کرونایی در استان در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: روند بستری های کرونایی در گلستان کاهشی شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  عبدالرضا فاضل  ظهر یکشنبه در جلسه پیشگیری و مقابله با  کرونا  استان اظهارکرد:بعد از حدود چهار هفته شرایط طاقت فرسا، هم اکنون شرایط کرونا در گلستان اندکی بهبود یافته است.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان افزود:از روزهای گذشته شاهد شیب نزولی کرونا بوده و هم اکنون هزار و ۸۰۶ بیمار در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۸ بیمار در آی سی یو تحت مراقبت بوده و ۸۰ بیمار هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی توضیح داد:روز گذشته ۲۹۱ بیمار جدید بستری شده و ۳۴۰ ترخیص داشتیم و ترخیص‌ها از بستری‌ها پیشی گرفته است.

فاضل از  فوت  ۲۱ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته خبرداد و بیان کرد:با توجه به تعطیلات و برگزاری مراسم محرم ممکن است حالت سینوسی ابتلاء را در هفته آتی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت:در یک سال گذشته زیرساخت‌های بیمارستانی در استان را بهبود داده اما به دلیل قابل پیش بینی نبودن پیک پنجم دچار مشکل شدیم.

وی افزود:در چند هفته گذشته پنج دستگاه اکسیژن ساز و ۵۵ دستگاه ونتیلاتور وارد استان شده و ۲۰ تخت آی سی یو را افتتاح کردیم.

فاضل ادامه داد:بیمارستان‌های قدیمی علی آبادکتول، مینودشت و بندرگز را برای وارد کردن به چرخه مراقبت بیماران ارزیابی کرده و در مرکز گلستان هم می‌توانیم یک سوله بحران را راه اندازی کنیم.


http://www.caspiankhabar.com/92194



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96