اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افتتاح متمرکز طرح‌های هفته دولت ۱۴۰۰ در گلستان
آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۰۸۶ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی استان گلستان بااعتباری بالغ‌بر ۳۱۶۸ میلیارد تومان برگزار شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا،  استاندار  گلستان در این مراسم که امروز(پنجشنبه چهارم شهریورماه)در استانداری برگزار شد، اظهار کرد:با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا و تحریم‌های ظالمانه، شاهد افزایش تعداد پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در استان هستیم.

هادی حق‌شناس بیان کرد:از ابتدای فروردین سال گذشته تا ابتدای شهریور سال جاری، حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه در استان افتتاح و کلنگ زنی شد که بخش عمده آن عمرانی و زیرساختی است.

وی افزود:به‌طور میانگین، ماهانه ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش زیرساختی اعم از آب، برق، گاز، مدرسه‌سازی، مسکن محرومین و نیز در بخش  اقتصادی  هزینه شده است.

استاندار گلستان بیان کرد:عمده پروژه‌های بخش اقتصادی مربوط به واحدهای تولیدی بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی است که مزیت استان هم در بخش کشاورزی است.

حق‌شناس با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۲۰۸۶ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در استان، گفت:۱۰۵۴ پروژه بااعتبار بالغ‌بر ۱۸۷۵ میلیارد تومان در بخش عمرانی و ۱۰۳۲ طرح بااعتبار بالغ‌بر ۱۲۹۲ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و اشتغال‌زا است.

وی خاطرنشان کرد:با افتتاح طرح‌های اقتصادی استان، برای ۵۶۹۴ نفر شغل ایجاد خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/92205



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96