اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس پیش بینی هواشناسی گلستان خبرداد؛

پایداری هوا و افزایش دما تا اواسط هفته در گلستان
رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان گفت: با عبور سامانه بارشی از گلستان جو آرام شده و تا اواسط هفته علاوه بر پایداری هوا روند افزایشی دما را شاهد خواهیم بود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر،  محمود محمد قلی پور  اظهار کرد:با فعالیت سامانه بارشی در روز گذشته(جمعه)شاهد رگبارهای نقطه ای در مناطق شرقی گلستان بودیم و بیشتری میزان بارش از پاقلعه رامیان با ۳۴ میلی متر بارش گزارش شده است.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل  هواشناسی  گلستان افزود:بارش باران در کلاله و مراوه‌تپه سبب طغیان رودخانه‌ها و به راه افتادن سیلاب شده و به برخی از دامداری ها و منازل مسکونی خسارت وارد کرد.

وی گفت:از دیگر پدیده‌های این سامانه وقوع گرد و غبار بوده که وزش باد سبب انتقال گرد و خاک از صحرای قره قوم به مناطق شمالی و مرکزی گلستان شد و دید را تا ۱۰ متر کاهش داد.

محمدقلی پور افزود:با عبور این سامانه از امروز(شنبه)جو آرام شده و تا اواسط هفته علاوه بر پایداری هوا روند افزایشی دما را شاهد خواهیم بود.

به گفته رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان دمای هوا در اواسط هفته از مرز ۴۰ درجه سانتیگراد هم عبور خواهد کرد.

وی توضیح داد:از اواسط هفته امواج شمالی باعث دگرگونی هوا شده و رگبار و رعد و برق پراکنده را در استان شاهد خواهیم بود.


http://www.caspiankhabar.com/92206



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96