اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



ادامه محدودیت های کرونایی در گلستان
استاندار گلستان گفت:محدودیت‌ها برای شهر‌های قرمز ادامه دارد و صدور هرگونه مجوز تردد همچنان در استان ممنوع است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  هادی حق شناس   استاندار   گلستان  در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس  کرونا  گفت:صدور هرگونه مجوز تردد همچنان در استان ممنوع است و فقط ممنوعیت تردد بین استانی براساس مصوب ستادکرونای کشور برداشته شده است و تازمانی که دستورالعمل جدید نیامده هیچ مجوز ترددی صادر نمی‌شود و تردد بین استانی آزاد است، اما محدویت‌ها برای شهر‌های قرمز ادامه دارد.

او افزود:شیب ابتلا کاهشی است وازوضعیت سیاه کرونایی عبور کرده ایم، اما بستری‌ها همچنان از پیک اول بیشتر است وباید شیوه نامه‌ها با جدیت رعایت شود.

فاضل رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان گفت:در حال حاضر ۱۳۷۹ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که ۲۰۶ نفر در بخش آی سی یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند که از این تعداد ۷۷ نفروصل به دستگاه اکسیژن هستند.

او گفت:دیروز بیمار کرونایی در گلستان ۱۶ فوت شدند.

فاضل با اشاره به وجود یک میلیون و ۲۵۰هزارنفر جامعه هدف واکسن کرونا در گلستان گفت:تاکنون۵۴۵هزارو۶۵۰ نفر واکسینه شدند که۱۱۷هزارنفر مرحله دوم را دریافت کرده اند.

او درباره رنگ بندی شهر‌های گلستان گفت:شهر‌های رامیان، علی آباد، کردکوی، مراوه تپه، مینودشت و گالیکش نارنجی و بقیه شهر‌ها قرمز است.


http://www.caspiankhabar.com/92208



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96